Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 22 september 2010 22:25

Onsdag idag, längesen jag skrev nu, har tänkt göra det men orken har liksom inte riktigt velat infinna sig :/


Har en sån där "vill vara mest själv" period nu, bara sitta hemma i myskläderna och göra absolut ingenting!

Är trött som få och har huvudvärk mest hela tiden känns det som.

Men det ordnar nog till sig snart :)


I söndags började hockeyn äntligen igen :)

Som jag sett fram emot detta, låter skumt o längta till en ishall en hel sommar, men det är just vad jag gjort! ;p

Det finns inte mkt idrott som jag tycker om som jag verkligen kan titta på live, och hockeyn är nått jag verkligen fastnat för! Skidskytte är ju inte så lätt att kolla på live här nere direkt :/

Men någon gång SKA jag åka iväg på det också! :)


Annars händer inte så mkt för tillfället, myser mest med Alfons som växer så det knakar ;p

Han har blivit en riktig liten myspelle som helst skulle vilja ligga i mattes knä och bli kelad med hela dagarna om han fick välja ;)

Det där med att vara ute är inte så poppis, inte i sele iaf...så när dom har målat klart min balkong så ska det byggas katt-trappa så han kan gå ut själv det hållet, för balkongen är spännande och han vill helst ner också. Men bäst o vänta till dom är klara här :)


Ikväll har jag varit på hockey i Mörrum och kollat på Mörrum-Steelers och självklart vann Steelers :)

Jag har sällan frösit så mkt som jag gjorde ikväll!

Fy faaan va kallt det va där, och pissdålig sikt när man står på läktaren!

Stod mitt under en fläktjävel som sprutade iskall luft rakt i öronen på en :(

Blir man inte förkyld av det så blir man det nog aldrig! :p


Nehe nu är det dags att krypa ner under filten, se en film, äta lite gotte och mysa lite med Alfons :D

Det är ju Onsdag för tusan ;p

Av Emma - 7 september 2010 22:11

Lovade ju i mitt förra inlägg (för typ en vecka sen? :p) att jag skulle lägga upp bilder på min nya familjemedlem :)

Här Kommer dom iaf!

På en Alfons som blir mysigare och mysigare för varje dag som går :D


Ligga i mattes obäddade säng o mysa kan vara det bästa som finns!


   

 

Att hårsnoddar kan vara såå kul o leka med?!? :)


Det får bli allt för idag, känner ingen större lust eller ork till att skriva nått intressant just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards