Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 31 augusti 2008 22:48

Får väl dela med mig av några bilder från gårdagen ;)

Mkt fina ;)


Alex i sitt esse ;)

Jag o Linda...ja hon kittlade mig :p

O jag o Alex!



Förörvigt så är mensvärk inte det roligaste man kan ha :(

Sikken jävla sjukdom ;)

Inte nog med att det är jobbigt....det måste ta mig fan göra ont också!


Av Emma - 31 augusti 2008 21:51

Har riktigt tråkigt :(

Är aptrött men vill inte direkt gå o lägga mig ännu, då kommer jag ju vakna jättetidigt imorn :S


Blev lite Mcd innan, tyade inte ställa mig o laga mat....

Har inte duschat heller för den delen...lite lat idag skulle man lugnt kunna säga :p


Har inget vettigt att skriva så jag hoppar nog detta nu!


Go kväll!

Av Emma - 31 augusti 2008 18:13

Ja vad ska man säga? :p

Kvällen igår blev helt klart lyckad!

Först kom Alex hit, sen hämtade dykarn oss och körde hem till Linda i mörrum..Mkt trevligt måste jag säga:)

Lite mkt av det goda kanke, men resten av kvällen va också toppen!


Alex flippade lite, men mest till min fördel ;)

Jag kanske gjorde bort mig lite?

Men va fan, man lever bara en gång :p


Dagen idag...behöver man säga något annat än seg?

Iofs lite piggare nu, men en dusch och lite mat hade nog gjort susen!

Orkar inte laga mat, och sätta sig i bilen....njae!


Kollar på en halvbra film på 3:an nu, lär fortsätta kvällen i soffan också, är bara söndag en gång i veckan som tur är ;)


Tralalala ;)

Av Emma - 29 augusti 2008 20:48

Fan fan fan!

Helt jävla kasst vad jag hatar detta!

Känner bara för o häva ur mig saker....men likabäst o hålla käften.

Jag blir förbannad när jag ser vissa saker, men varför bry sig egentligen?

Vissa saker kommer förfölja en hela livet oavsett man vill eller inte...

Jag vet mer än en del tror....tyvärr.

Därav blir jag arg när jag ser och läser en del....

Fuck it!

Av Emma - 29 augusti 2008 14:50

Om jag nu är så jävla patetisk i mitt skrivande så kan ni väl för fan va så ärliga så att ni står för vilka ni är när ni kommenterar???


Ohh nej, det kan man ju inte begära!!

Jävla nötter!


Slänger in handuken för ett tag nu....

Blir duktigt irreterad över sånt här!

Av Emma - 29 augusti 2008 06:02

Sen ska jag köra hem o SOVA!

Inte fullt lika pigg längre kan jag lova, men nu är det snart slut :)

1 timme till sen är det ledigt i 3 fina dagar :p


Måste ringa in någon här också...folk som är hemma idag, yey alltid lika kul o ringa o väcka folk! *eller inte*


Ne time to work!

Av Emma - 29 augusti 2008 00:49

Hmm, jaa..detta borde vara det ultimata jobbet för mig =)

Nattjobb!

Jag kränger mest hela tiden, chips, godis, mat, frukt och så vidare :p

Synd bara att det inte syns också :/


Har kommit till ett stadie nu att jag gärna klär mig i icke åtsittande kläder, får då syns det inte hur mkt jag egentligen tappat i vikt...jag skäms som fan!

Mångas dröm är kanske att gå ner i vikt....men visst, vi byter ett tag o se hur kul ni tycker det är!

Jag blir irreterad när folk som enligt mig är alldeles lagom, klagar över hur tjocka dom är!

Man lär så länge man lever sägs det, och ja det är nog jävligt sant!


Ska verkligen ta tag i detta med magen nu, är ju inte så himmla lätt o äta på regelbundna tider när man jobbar så olika som jag gör, men ska verkligen försöka!

Har skrivit ut ansökningar till skolan här nu med...ja ni läste rätt :p

Jag har suttit och funderat inåt och utåt, ja alla håll man kan...på detta med skolan och så...

Jag må plågas 1 år eller 1½, men sen har jag min utbildning och förhoppningsvis ett jobb!

Nej, det är inte USK jag ska plugga till...konstigt kan tyckas :p

Det är Automationssystem jag ska ge mig på ;)

Vi får se hur detta slutar, om jag kommer in vill säga...det börjar trots allt på måndag, men dom hade platser kvar så :)

Ska bli en sån där industriråtta sen ;)

Dock jobbar jag ju ett tag till, men det löser sig!


nu är kl 1 och jag är utomordentligt pigg :D

Ska sova till 3 alla dagar jag jobbar natt ;)

Kl 07.00 är det helg för min del....mkt trevligt tycker jag!


Hoppas att helgen ska bli lika bra och trevlig som föregående helger :p

Trodde inte man kunde ha så trevligt varje helg faktiskt...:)

Men jag har träffat mkt roliga och trevliga människor :p


Måste bara få berätta en sak som jag är grymt stolt över!

Jag mår verkligen bra igen...jag trodde det skulle dröja mkt längre tid än så här innan jag skulle kunna säga det!

Men jag har sån ro inom mig nu, det känns liksom skönt att ha avslutat det kapitlet :)

Mkt tack vare att jag har världens bästaste vänner som stöttat mig genom detta :)


Jag mår bra till nästa gång det händer iaf ;)

Men tro mig, den idioten kommer aldrig mer göra mig ledsen iaf!!


Jag är glad förövrigt också....bara en sak som fattas ;)


Klart slut från idioten ;)

Av Emma - 28 augusti 2008 22:58

Tack så mkt, visste faktiskt inte att jag va riktigt så trög ;)



Hur som helst...nu sitter man på jobbet....försöker fördriva tiden med något :p

Ska nog ta o äta mig lite, har inte gjort det idag....inte riktig mat alltså :p

Har ett och annat o pyssla med också, vilket är skönt sen när man blir trött framåt 3 tiden :)


 

Dags för mat nu!

Ovido - Quiz & Flashcards