Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Emma - 15 augusti 2008 18:11

Ibland är jag ganska tankspridd minst sagt!

Tänkte jag skulle gå upp till tvättstugan o se om det fanns någon maskin ledig till mig, hade så jäkla mkt tvätt o va bombsäker på att det va imorn jag skulle tvätta!

Kommer upp o ser att det är IDAG jag har tvätt-tid! *suck!*


Så nu har jag fått stoppa i 2 maskiner på snabbtvätt eftersom jag tog så lite med mig, sen får jag springa upp mes resten sen o hoppas jag hinner tvätta allt!


Tänkte jag skulle ta de lugnt ikväll, har så jäkla ont i mina höfter så soffläge hade gynnat!

Men ist får jag springa upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan :(

Det gör ju inte värken i höfterna bättre direkt :s

Men men, slipper det imorn iaf, en positiv sak åtminstone!


Nu ska jag sortera den andra tvätten här så jag har det klart när jag kommer upp där!


Go kväll!

Av Emma - 15 augusti 2008 16:27

Ja idag är det fredag!

Ledig hela helgen nu :)


Vill till vallåkra, men så blir det inte :(


Till er som kommenterar:

Om ni ju känner mig, hur kan ni va så jävla fega att ni inte skriver ert namn då? *borde man väl göra?*

Och nej, jag är ingen viktig person, de va inte alls så jag menade...men man kan ju tänka på vad man skriver och till vem...spec om man inte känner eller vet något om personen!


Nu kommer jag bara skriva sånt som faller mig i smaken...och inte svara eller bry mig om några kommentarer mer!

För det är ju tydligt att man inte kan tycka vad man vill eller ha vilka åsikter man vill!

Kanske bättre o blogga utifrån andras tycke och smak?


*Jag är en glad människa efter denna dagen iaf!*

Ovido - Quiz & Flashcards