Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 23 februari 2011 10:09

Glömmer bort boggen hela tiden!

Det har väl inte hänt så mkt tror jag inte :) Minnet är bra men kort ;p


Har varit förkyld igen, hostat som en tok....så pass att jag vatt på akuten för mitt revben :/

Ingen spricka och inget brutet, men en muskelbristning har jag :/

Fick morfin, kortison och stark astmamedicin där inne....det va verkligen helt gudomligt...ändan till vi skulle gå ut till bilen, det kändes som den värsta fylla jag vatt med om! Och när vi kom hem här va det inte bättre. MEN det va värt det! :)

Fick Panodil och diklofernak utskrivet....men det hjälpte inte ett skit så igår va jag beredd att åka till akuten igen, men det tyckte inte hon på 1177 va nödvändigt då det inte verkade så akut.

När vi väl satt inne på samariten hade jag kunnat ha ihjäl henne jag pratat med...hostade som en galning och hade så ont så jag skakade :/


Hur som helst så fick jag lite starkare smärtstillande, vilket jag är glad över :)

Men dessa jävla biverkningar på stark medicin alltså....

Jag har visserligen fått sova relativt bra inatt med tanke på att jag inte sovit på 2 nätter innan :) Det är guld värt!

Ska nog försöka vara lite försiktig med dom där och bara ta dom vid absolut nödfall :p


Är glad att jag fått hjälp iaf, även om allt har sitt pris!


Nu ska jag försöka dra på mig lite kläder och gå bort till mamma o pappa :)

Ovido - Quiz & Flashcards