Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 30 juni 2008 13:44

Usch ja, känner mig helt snurrig...

sover man till kl 1 så blir man helt knäpp :p


Har iaf ringt till jobbet nu o förhoppningsvis fixat till min lön, den skulle finnas på banken här i stan någonstans :p


Så nu är frågan vad man ska sysselsätta sig med resten av dagen?

Diska ska jag ju göra snart iaf!

Funderar på o baka chokladbollar, längesen jag åt det nu :p


Av Emma - 30 juni 2008 01:38

Fy fan, hur ska jag palla jobba natten imorn?

Alltså från att inte ha jobbat natt på nästan 2 år, till o få nätter o jobba...inte ens fått intro på natten...lär ju bli spännande o inte ha en aning om vad som ska göras osv!


Hur som helst så är jag redan helt färdig, ögonen går i kors och jag har inget o pyssla med :(

Ont som en gnu i halsen också :( *pyl pyl pyl*


Massa saker jag måste göra imorn med, sova länge, laga mat, diska upp berget jag har i köket, men prio nr 1 är o ringa jobbet o leta upp min lön!


Ne, ska dona med nått nu!

Av Emma - 29 juni 2008 21:09

Jag har ungefär 20 läsare varje dag, inte så jättemånga kanske!

Men för tusan, kommentera med er!


Jag är ju nyfiken på vilka som läser, förutom dom jag vet som säger det!

Det går o kommentera även om man inte har någon blogg själv!


Lite besviken känns det som :(

Eller kul o läsa om andras olycka??

Av Emma - 29 juni 2008 12:12

Jao, blev uppe ganska länge inatt iaf, till 4 så där.

Sovit till 12 nu, känns helt okej för då är jag uppe ännu längre inatt....kanske :p


Hur som helst, tanken va ju att jag skulle sitta hemm o kolla på film igår, det gjorde jag iofs med :)

Till halv 11 iaf, sen ringde becka o undrade om jag ville med till Ness...ja, jag hade ju inget bättre för mig iaf!

Så jag sprang in i duschen, satte upp håret i en tofs, gjorde vid mig på 5 min och sen körde jag o köpte cigg och hämtade becka!

Först blev det en cola, för jag skulle va nykter....men dom har världens goaste päroncider där, på fat!

Så till slut blev de 2 cider iaf, gott som tusan!

Vid halv 2 gick vi bort till compa...mkt folk men vi spanade mest på alla :)

När det stängde fick vi för oss o gå till torget o glo :p

Satte oss på en parkbänk o pratade o kollade in alla fulla människor ;)


Vid 3 var det dags o gå hem, gick o pratade med bruno en bit, mkt trevligt!

Skönt o få prata av sig lite!

Sen däckade jag i sängen vid 4, helt färdig!


vaknade med värsta halsontet idag, hoppas det går över till imorn!

Nu är det dags o diska lite, sen göra sig iordning för kalaset!

Ska va där om 2 timmar...innan dess ska jag helst ha hämtat mig nått o äta o kört till svängsta....helst tankat också så jag kommer hela vägen till svängsta!


Ja jävlar va långt detta blev....

So long!

Av Emma - 28 juni 2008 19:47

Jahaja, hemkommen nu, dock inte varit på fotboll hela dagen!

Bara till 2, sen bar det av till svängsta, grillat o så.


Nu får det bli nån film, om jag hittar någon bra vill säga...

Vill verkligen hitta på något ikväll, så jag kan vara uppe riktigt länge o vända på dygnet...ska ju börja jobba natt på måndag så känner att jag verkligen behöver va uppe länge nu o sova länge på dagarna!


Är ju race i karlskrona sägs det...men tänker då inte åka dit själv!

O någon annan som har intresset för sånt kan jag väl leta efter tills jag blir gråhårig!

Ne, mkt bättre o stå på torget o glo...samma folk varenda helg, o aldrig händer det något som det gjorde för 3-4 år sen!

Den tiden va grejjer det, saknar det som fan!


Ne, fixa lite chips o så nu!

Crocodile dundee *stava*, på Tv4+.... de e kullt :p

Av Emma - 28 juni 2008 01:33

Nu är jag hemma, blev 1 grogg o 1 cider...tyar inte bli påverkad på nått sätt alls...

Skickade ett sms, och skrivit på msn...fullt medveten om vad jag skrivit, och jag står för allt, för allt är direkt från hjärtat, saker jag kännt sååå länge!

Har en klump i halsen, vill bara gråta, men på nått sätt vet jag att det löser ingenting, varför ska jag sitta i min ensamhet o gråta?

När ingen förstår eller vill lyssna?

Må hända att mina vänner bryr sig, men det hjälper inte mig, hur glad jag än är att ni finns o så, så är det inte ni som ska ta till er, det är han som får mig o känna som jag gör, jag vet ju inte ens varför jag är så här ledsen!

Hade jag vetat det hade det kanske varit lättare o släppa, bara skita i det, skita i han o be han dra åt helvete...


Men jag vet inte, han är säkert inte värd allt, men han är den enda jag vill ha, han är den enda som existerar i min värld...

Säg att det aldrig kommer bli vi igen, så är jag säkert helt knäckt ett tag, men nån gång går jag säkert vidare....men innan dess kommer jag  hoppas vidare, tro på att det kommer bli bra någonstans!

Hoppet är det sista som lämnar människan...

Jag har kämpat för samma sak i 6 år, jag ger inte upp helt utan anledning!


Jag vet att du läser, och jag tycker fortfarande det är ynkligt av dig o inte svara o berätta vad som utlöst allt detta....om du tycker det är värt det!


Jag saknar dig så de gör ont, de va inte så här jag ville att det skulle bli!

Jag tänker inte be om förlåtelse för nått jag inte minns, men det va inte min mening alls...

Jag vill att du förstår....För jag förstår dig, för det mesta....

Snälla prata med mig!

*Jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig*


Go natt!


Av Emma - 27 juni 2008 19:31

Jaa, ikväll blir det faktiskt en liten utgång för min del!

Tro det eller ej!

Men jag orkar inte sitta hemma o böla längre, ser inget nöje i det, och något annat finns ju inte o göra i denna stan!

Dock håller jag ganska hårt i detta med alkoholen, tveksamt om jag ska ta nått o dricka eller ha bilen med mig...alltid gott med en cider eller 2, men jag vet vad som kommer med alkoholen, o då kan jag likabra sitta hemma!


Ne vi får se hur jag gör, ska ju trots allt sätta mig i bilen imorn vid 10 så!


Dags för duschen nu iaf!

Av Emma - 27 juni 2008 17:22

Jaa, vad ska man säga?

Ajaj, min lön har kommit på villovägar :(

På nått helt annat/annans konto...

Känns ju uppmuntrande?

Fuck säger jag!


Aja bara hoppas den kommer tillrätta, och att jag får mina pengar jag jobbat för!

Aningens depprimernade känns det just nu, men det löser sig säkert till slut!


Vatt på Hemtex, blev lite mer än presentkort, blev även 2 kuddar till soffan och en löpare till bordet!

Va ju halva priset så!

Ska sticka bort till tågstationen sen, mamma o pappa sa att jag skulle köpa billjetter iaf, så löser dom det sen om det behövs!

Så jag kommer till Gbg iaf :D

23-27 Juli :D

Ovido - Quiz & Flashcards