Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Emma - 5 juni 2008 09:34

Ohh va tiden går fort!

Hinner ju knappt blinka sen är veckan över igen!


Hur som helst, igår var det onsdag!

Va i svängsta hela dagen, köpte ny fläktrem till bilen...men den passade inte...sånt är så typiskt när jag köper nått!


Sen åkte jag o mamma ner till rockis lite, Skulle ju bara ha mina solbrills!

Och jag fick dom också :)

Hittade även en kjol, militärmönstrad...tyckte den såg ut o vara lite stor till och med....men de va den inte för röven fick inte plats! :(

Så den fick mamma, ska köpa en större idag eller när jag nu tar mig ner där!

Hittade även ett Sånt där armband som jag varit på jakt efter i över ett år nu :p

Ni vet sånt där lite bredare i skinn, med tryck-knappar :D

Har ju marknadens smalaste handleder så jag har ju skitsvårt o hitta sånt som verkligen är fint o inte 5 storlekar för stort :/


Nu ska jag bege mig ut på stan...se om det finns någon som har tid att klippa av mitt hår o eventuelt färga det :)

Annars lär det inte vara brunt när jag kommer ut sen, för den utväxten jag ligger inne med skojar vi inte bort ;)


Ne, dags o klä på sig iaf :)

Bilder kommer sen om jag lyckas bli klippt :p

Ovido - Quiz & Flashcards