Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Emma - 4 juni 2008 00:48

Ja jag vet att man borde sova vid denna tiden!

Men jag är ju för tusan ledig hela veckan...fast vem vet, dom kan ju likaväl ringa kl 7 imorn bitti o då lär jag ju inte vara så pigg!


Har vatt nere i Norje en sväng nu ikväll, mkt folk där redan nu :)

Kul när det händer lite här o blir lite liv :D


Idag/ikväll är en sån där dag jag bara vill ha nån o mysa med...

Någon som finns där alltid liksom, bara en kram eller till och med bara ligga o prata om allt mellan himmel o jord med, det räcker liksom ibland!

Jag vet vad jag vill, o de känns så jobbigt med all ovisshet, men jag väljer ju klart själv...Hade det vatt så lätt o släppa nått o gå vidare, hade jag gjort det för längesen!

Men något får mig o hålla mig fast, o inte ge upp!

Det är något speciellt med dig, som jag inte alls kan sätta fingret på :p

Förutom världens finaste ögon då ;)

Hade vatt gott o bara få titta lite för tillfället...mätta sig för en stund ;)


Ne, nu ska jag nog gå o försöka sova iaf :p

Go natt!


*Finns bara en som snurrar runt i mitt huvud varje dag*

Ovido - Quiz & Flashcards