Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Emma - 27 juni 2008 19:31

Jaa, ikväll blir det faktiskt en liten utgång för min del!

Tro det eller ej!

Men jag orkar inte sitta hemma o böla längre, ser inget nöje i det, och något annat finns ju inte o göra i denna stan!

Dock håller jag ganska hårt i detta med alkoholen, tveksamt om jag ska ta nått o dricka eller ha bilen med mig...alltid gott med en cider eller 2, men jag vet vad som kommer med alkoholen, o då kan jag likabra sitta hemma!


Ne vi får se hur jag gör, ska ju trots allt sätta mig i bilen imorn vid 10 så!


Dags för duschen nu iaf!

Av Emma - 27 juni 2008 17:22

Jaa, vad ska man säga?

Ajaj, min lön har kommit på villovägar :(

På nått helt annat/annans konto...

Känns ju uppmuntrande?

Fuck säger jag!


Aja bara hoppas den kommer tillrätta, och att jag får mina pengar jag jobbat för!

Aningens depprimernade känns det just nu, men det löser sig säkert till slut!


Vatt på Hemtex, blev lite mer än presentkort, blev även 2 kuddar till soffan och en löpare till bordet!

Va ju halva priset så!

Ska sticka bort till tågstationen sen, mamma o pappa sa att jag skulle köpa billjetter iaf, så löser dom det sen om det behövs!

Så jag kommer till Gbg iaf :D

23-27 Juli :D

Av Emma - 27 juni 2008 10:53

Fredag idag, kanske kan bli skönt?

Hade föredragit jobb framför helg faktiskt, för just nu finns de inget roligt med helg:/


Idag ska jag hur som helst gå upp på stan, köpa ett presentkort på Hemtex till min kusin som fyller år på söndag!

Imorn Ska jag o mamma till Näsum o spana på fotboll...inte vilken fotboll som helst heller :p

Min far o hans jobb ska spela mot massa andra företag :p

Gammla gubbar ;)


Kanske kan bli skoj? :)

har man en anledning till o gå o lägga sig tidigt idag o bara sitta hemma!


Tror jag ska ringa o skvallra lite med mamma nu, sen ska jag ringa till jobbet o fråga vart min lön har tagit vägen!


Vad ska ni göra i helgen?? :)

Ovido - Quiz & Flashcards