Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Emma - 26 juni 2008 13:04

Finns mkt som får mig o gråta, mest hemska saker!

Men detta...ja, se själva o förstå vad jag menar!



Av Emma - 26 juni 2008 12:41

Hej då Göteborg, hejdå jobbet typ...

För hur fan ska man kunna ta sig till jobbet, när man inte får några pengar?

Jag säger bara en sak....A-kassan...är ju typ en försäkring man har om man blir arbetslös, att man ska ha en trygghet iaf, Men jag fattar inte grejjen?

Är det en trygghet o inte veta när man får sina pengar?

Känns det tryggt o veta att det tar 2 månader innan man får pengar, innan man kan betala sina räkningar?

24:e Juli får jag mina pengar...känns ju tryggt o veta :(


Aja, tänkte handla o lite så nu...för dom sista korvörena.


Sikken skitdag!

Jag som längtat efter Göteborg så jäkla länge!

Har fixat ledigt o allt bara för detta!

fan fan fan fan fan!!


Ne nu ska ni slippa läsa mitt gnäll mer!

Ska ju ha Ljusparty ikväll...kan ju bli trevligt?

Försöka bli på liiite bättre humör kanske!


So long!

Av Emma - 26 juni 2008 10:58

Jaa, alltså de känns som att jag mest gnäller nu, men det finns nog inget som går riktigt som jag vill :(


Blev dyrt o heligt lovad i måndags när jag jobbade och inte fick någon lönelapp, att jag minsann får lön iaf!

Har jag fått någon lön tror ni? NEE, just det!


Inte nog med detta, Apjävlen på arbetsförmedlingen lovade att det inte skulle vara några problem med försäkringskassan denna gången, och att jag skulle få mina pengar i tid....

Vad tror ni? har jag fått några pengar?

Ne, "för det kan ju faktiskt bli fel"

Ursäkta mig, men det enda hon är värd i mina ögon just nu är ett skott i pannan!


Kanske inte så många som vet vad hon har utsatt mig för, men kan ju säga att det är inte första gången jag inte får några pengar i tid!

Tror det har funkat utan problem EN gång!


Jag borde verkligen må så himla bra, va glad o allt det där..

Men hur lätt är det när man måste gå runt o oroa sig för om man får några pengar eller inte?

Om man kommer kunna betala räkningarna, eller om man måste låna ännu mera pengar av mamma o pappa...

Mår kanske inte riktigt psykiskt bra egentligen, Men är det så jävla konstigt då?

Ne jag tycker väl kanske inte det!


Skitsamma, ska gå bort till den jävla kärrigen om en stund, hon får fixa det bäst fan hon vill, men nu ska jag ha mina pengar!

Ovido - Quiz & Flashcards