Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Emma - 24 juni 2008 18:11

Nu har jag bestämt mig, efter mycket velande fram och tillbaka dom senaste dagarna!

Jag ska försöka få tag på en lägenhet i Svängsta!

Eftersom jag tillbringar så mkt tid där iaf så kan jag likaväl bo där!

Ska försöka få en där bror bodde innan, för något annat alternativ för mig finns inte.

Kan liksom inte byta bort detta läget jag har nu mot nått sämre, jag har ju trots allt en markplanslägenhet, med balkong, mitt i stan!


Efter allt som hänt den senaste tiden (ja jag mår alltså riktigt pissigt av det), så är det nog bäst o ge upp stan!

Känner att det bara blir jobbigt och har så fruktansvärt svårt o sitta still o framför allt vara själv, då alla tankarna kommer på mig.

Ändå vill jag helst vara själv, vill inte att någon ska se mig sån här, vill liksom inte utsätta mina vänner för min negativa syn på allt..

Säger knappt halv 7 längre :(


O jag måste säga att vänner är något jag börja fundera lite på...spec när det händer sånt här o "dom" vet hur hårt det tar på mig, eller vilken skulle det inte ta hårt på liksom!?

Nej, men det är bra o veta för då behöver man aldrig ställa upp om det skulle vara nått.


Är iaf glad att jag har Becka, en äkta vän som känner en utan o innan, o vet varför jag känner som jag gör.

Som bara ringer så där spontant, utan att man behöver ha bestämt att man ska höras!

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig min vän!


Ne nu blev de mkt jobbigt o deppigt här...

Ska ta tag i mitt städande nu, tvättar med så lika bäst o passa på liksom!

Ovido - Quiz & Flashcards