Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Onsdag igen!

Av Emma - 19 maj 2010 13:48

Den senaste veckan har det gått lite upp och lite ner, mest upp faktiskt!

Idag är däremot en sån där dag man kunde hoppat över, men det är bara till o kämpa vidare!

 

Förövrigt så vill jag tala om att jag inte är rörelsehindrad eller nått sånt...jag mår psykiskt dåligt...vissa av er som läser verkar ha riktigt svårt o förstå skillnaden där!!

Som jag skrev nyss så går de lite upp och lite ner, vissa dagar är allt som vanligt nästan, utom på kvällarna då jag är totalt utmattad o somnar innan 11 för det mesta! Andra dagar kan jag ligga på soffan och sova hela dagen.

Att jag kan ut o festa eller umgås med folk beror helt och hållet på hur jag känner mig och vad jag anser själv att jag orkar och inte! Det är BARA JAG som bestämmer det och ingen annan!

Man måste försöka leva som vanligt även om det är jävligt svårt och tungt ibland!

Om det inte passar dig som läser så tycker jag att du kan sluta läsa.

 

Nu sitter jag hemma hos mamma, på deras altan, njuter av värmen :)

Ska strax cykla hem o se vad jag hittar nått ätbart i frysen.

Har massa jag skulle vilja skriva men jag tror jag hoppar det faktiskt!

Jag får tydligen inte försöka ha ett normalt liv....:p

Ärligt så skiter jag i andras åsikter ett stort stycke för tillfället, det är bara så att jag inte orkar sitta här o skriva just nu :)

 

Återkommer en annan dag :)

 
 
Alexandra Pap

Alexandra Pap

19 maj 2010 15:57

Det är bara till o kämpa på Emma! Skit i vad alla andra tycker. Ditt liv har inte dom med o göra, och vill dom läsa din blogg behöver dom inte kritisera ditt sätt o leva!

http://alexandrapap.bloggplatsten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards