Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Looong time

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj!

Det var längesen jag skrev här!

Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)


Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :)

En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.


Jag har tänkt länge att jag skulle börja skriva igen men det har bara inte blivit av, men nu känner jag att det är dags :)

Det har varit lite mkt på sistone så alla tankar på att göra något för min egen del har varit så långt borta som det bara går nästan.


Min älskade morfar dog i Onsdags efter att ha legat på sjukhuset i nästan 2 veckor :(

Det gjorde så grymt ont att se honom ligga där, och se vad som hände med honom, men det gör ännu ondare att veta att man aldrig mer kommer få träffa honom.

Visst, det var det bästa både för honom och för oss....men han är ändå så otroligt saknad <3

Nu har han äntligen fått träffa Mormor igen, nu har han fått ro och slipper lida.

Det är så man får tänka för att orka och inte bryta ihop 50 ggr om dagen.

Man har nog inte riktigt haft tid att känna innan, för idag gör inte tårarna någon annat än o rinner.

Men man måste få gråta, hade man inte gråtit hade det bara bevisat hur känslolös man är.


Nehe, här kan jag inte sitta o beklaga mig, men jag måste säga att det är rätt skönt att få skriva av sig ibland, jag känner att jag behöver det :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Av Emma - 30 mars 2011 11:09

Ja guuud vad det kör i magen....illa mår jag också :( Sitter nästan bara o väntar på att jag måste springa till toa...men jag håller tummarna för att jag slipper! För magsjuk är det sista jag vill vara nu, tror inte direkt det skulle gynna min mu...

Ovido - Quiz & Flashcards