Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Såå trist!!

Av Emma - 13 januari 2011 11:44

Jag är så himmla trött på att inte få bli frisk nån gång!


Nu har jag visseligen inte ont i lungorna längre....men jag hade nog hellre haft lunginflammation än detta, för då hade jag fått penicillin så det hade gått över rätt fort!

Nej nej, istället så har jag hostat så mkt att jag fått en spricka i ett revben :(

Har haft jävliga problem med att röra mig när jag ligger i sängen o så, kännt mig som en gammal tant, inte kunnat ligga på magen som jag bara älskar, för då kan jag inte rulla över på sidan eller rygg för att det gör så ont :(

6-7 veckor säger dom att det tar innan smärtan försvinner, och det är inget att göra mer än o ta 2 Ipren åt gången.


Som om det inte vore nog med det så lyckades jag nog bryta det satans revbenet i morse när jag nös :(

Det small liksom till och kändes som att det började brinna i bröstkorgen....en olidlig smärta!

Tur att jag va hos mannen, för jag kunde inte klä på mig själv sen :(

Nu gör det ont bara jag rör på armen, eller reser mig från soffan.


Faaaan också!! Jag som sett fram emot att få börja träna igen på tisdag....Det lär ju aldrig gå nu :(

Ska göra allt i min makt för att det ska gå så fort som möjligt!


Hade planerat att plocka ner stjärnor osv idag, men det blir inget med det vill jag lova!

Få se om jag orkar dammsuga lite iaf, är för tusan grus överallt här :(


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards