Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emma - 5 januari 2011 13:14

Är så ruskigt sugen på att färga håret :)

Fast jag vet inte om jag ska färga det mörkt och göra ljusa slingor eller om jag bara ska lägga i ljusa slingor i håret som det är nu...

Vill ju egentligen få mitt ljusa hår igen, men ändå låta det komma på ett "narturligt" sätt eller så :)

Nu kan man knappt se skillnad på vad som är en ljus slinga och resten :)

Och då hade jag riktigt mörkt hår när jag gjorde slingor sist, det va iofs innan rockfestivalen nån gång men ändå :)

Behöver verkligen klippa mig också, men det tillåter tyvärr inte ekonomin ännu så får vänta ett tag till :( Mitt hår är allt utom bra för tillfället :/


Idag har jag möblerat om i sovrummet igen, för jag vet inte vilken gång i ordningen ;) Tröttnar så lätt på att ha det likadant och det är så tråkigt utan sängstomme :(

Men är nöjd för nu iaf, får se hur lång tid det dröjer till jag gör det nästa gång :p


Ska strax göra vid mig lite och bege mig bort till mamma för att invänta pappa och ringa till bror och fråga om jag kan låna bilen :)

Ska köra upp till Ofm och spendera tid med min fina man :D

Saknar honom som bara den nu! <3

Ovido - Quiz & Flashcards