Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Emma - 21 januari 2011 10:40

Dras med en ständig trötthet och huvudvärk som inte gynnar alls för tillfället :(

Men det är bara till att bita ihop och se glad ut :p

Trodde jag skulle dö igår på jobbet, men det gick.


Tvingade mig till att stiga upp vid 9 idag, bara för att få något vettigt gjort....än så länge har jag inte kommit längre än till soffan ;p


Ska snart hoppa in i duschen så jag är klar när mannen kommer o hämtar mig efter jobbet :)

Vi ska ha hans barn över natten så jag skulle verkligen behöva piggna till snart :)

Tycker inte alls om att vara trött och på dåligt humör när dom är hos honom :/


Imorn blir det party här i svängsta och sen utgång på compa :D

Förhoppningsvis är jag lite piggare imorn, annars får jag sova en stund på dagen.


Nehe plocka in disken i diskmaskinen nu och sen in i duschen så det blir något gjort idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards