Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Emma - 18 januari 2011 11:44

Jag har fått JOBB! :D

Lyckan är nästan total! Även om det bara är 2-3 dagar i veckan så är det fan så mkt bättre än inget! :)

Däremot blev jag mer eller mindre skräckslagen när jag kom till Campus gräsvik, det kryllade av folk och va poliser överallt! Högskolan va avspärrad och jag fattade ingenting.

Och jag som aldrig lyssnar på radion fick fart att sätta på den, där sa dom iofs bara att det va en man som blivit mördad i karlskrona så jag hade lite svårt o sätta samman varför högskolan va avspärrad, men det fick jag ju höra sen när jag kom in ;p

Usch o fy...det är alltid nått när jag ska nånstans....

I sommras rånade dom Nordea i olofström när jag o pappa va hos veterinären och idag detta...känns lite läskigt!


Nu ska jag strax fixa mig lite mat och vila lite :)

För jag ska nämnligen börja jobba redan idag :D

Börjar kl 3 och jobbar till 8 :)


Ohhh jag är så lycklig och glad!

Mkt positivt i livet nu, känns riktigt gött :D

Sååå mkt jag skulle vilja säga till alla, men är bäst o hålla käft i stället :)

Den som lever får se ;)

Ovido - Quiz & Flashcards