Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma - 20 januari 2011 12:37

Ne nu kan jag inte hålla mig längre :)


Jag o Tobbe ska bli sambos :D <3

Kan kanske tyckas lite tidigt, men det känns såå rätt!

Jag har trodde aldrig någonsin att jag skulle kunna känna så här för någon, det känns som att jag är nykär varje dag, hela tiden! :)

Ohh gud vad jag längtar :D


Så, nu ska jag inte komma med fler överraskningar på ett tag...tror jag inte ;p

Av Emma - 20 januari 2011 12:10

Torsdag idag, Januari är snart också slut alltså!

Fick inte världens bästa uppvaknande idag, men nu är det bättre :)

Grannens hundjävlar, rent ut sagt, skällde och ylade som galningar redan vid halv 8 och fortsatte sen till typ 11!


Nu har jag precis varit nere med tvätten och ska snart ner igen och flytta över den.

Måste komma på vad jag ska äta också snart, ska ju köra till jobbet lite efter 3 :)


Det känns så jäkla bra att få komma iväg o jobba lite nu igen :D

Detta behövde jag verkligen!


Nehe, göra lite nytta nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards