Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)


Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :)

Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D

Är både nervös och förväntansfull, men det ska nog gå bra är jag övertygad om :)

Ska bli SÅ roligt att göra nått jag verkligen vill igen, nått jag vet att jag trivs med :D


Så nu har jag alltså 2 jobb! :) Detta är ju bara för bra för att vara sant....Men det är sant, det är det bästa med alltihopa :D

Ännu en bra sak är att Tobbe troligen också har 1 eller 2 timvik snart :D

Turen vänder för oss båda samtidigt....hur gött är inte det? :)


Nehe nu ska jag ut på balkongen igen och sätta mig med min bok och en kopp kaffe innan det är dags att göra vid sig, tvätta bil och sen iväg till bror på 30-års kalas :)


Får se om det går att få mamma o pappa till att grilla efter det :D

Ovido - Quiz & Flashcards