Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Emma - 7 maj 2010 13:50

Känns äntligen som att jag kommit ett steg längre på vägen idag!

Har träffat världens underbaraste läkare, verkligen! Hon lyssnade och tog sig tid.

Känns som en lättnad att bara ha varit där och fått ut lite!

För första gången i mitt liv är jag sjukskriven och jag är verkligen glad över det, för jobba pallar jag verkligen inte nu!

Däremot är jag lite tveksam till medecinen jag fick, jag är för övrigt riktigt anti medecin överhuvudtaget! Tar knappt en huvudvärkstablett när jag har ont i huvudet.

Men visst, jag vill verkligen inte ha det så här längre och just nu finns det ingen annan utväg, men det hon sa fick mig att tänka till både en och två gånger innan jag tackade ja!


Just nu kan det kvitta om jag mår sämre i 2 veckor till att börja med för att sen må bättre!

Det som skrämmer mig är att man blir mer handlingskraftig dom första 2 veckorna när man mår sämmre....

Så jag är lite delad om jag ska eller inte ska börja med medecinen!

Men antagligen gör jag det, jag har ju folk omkring mig som vet hur det ligger till, vilket känns skönt!


Får se om jag orkar laga mat idag eller jag äter hemma hos mamma o pappa!

En sak är säker, och det är att jag ska försöka mysa till det riktigt här ikväll, med tända ljus, chips, gotte och läsk! Kanske en cider också!

Måste kolla upp om det går först bara!

Ovido - Quiz & Flashcards