Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Emma - 11 maj 2010 14:06

Idag är en dag jag bara väntat på dom senaste dagarna.

En sån där dag då jag knappt orkar gå upp från sängen, jag lyckades iaf förflytta mig till soffan innan!

Har till och med varit ute på balkongen en sväng o suttit i solen, mer än vad kag trodde jag skulle orka med när jag vaknade!

Mamma ringde o frågade om mat innan....men jag orkar inte gå bort där, och jag kan knappast be dom hämta mig för den lilla biten.


Jag visste att det skulle komma en sån här dag, För varje dag som är någorlunda bra så kommer en dålig närmare, så jag är inte ett dugg förvånad.


En del människor i min närhet verkar inte riktigt förstå och jag orkar inte förklara.

Men det sårar en hel del att aldrig få frågan hur man mår, en annan frågar och får svar men aldrig att man får frågan tillbaka!

Självupptagenhet eller?!?

Trots att jag mår dåligt bryr jag mig om andra, sen att jag inte orkar lägga lika mkt energi på det som vanligt är kanske inte så konstigt?!?


Idag är det negerbollens dag, jag hade tänkt göra negerbollar men det får nog va :p


Igår va jag o Linda en sväng på marknaden i Mörrum, inget att ha om ni frågar mig, mest jobbigt men det gick!

Fick iaf Spittekaka *stava* med mig hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards