Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Emma - 25 juni 2008 23:28

Vad ska man säga??

har varit på toppenhumör hela dagen!

Men sen kommer man hem o har 2 brev i brevlådan...


Ursäkta språket, men jävla fitt A-kassa!

"Dina dagar håller på att ta slut, och du kommer inte få några nya"!?!?!?!?

Tack som fan liksom...

Jaaa, socialen nu då eller?

Ne just de ja, mina föräldrar är ju så rika så dom kan föda mig med...Tänk att jag glömmer det hela tiden...får ju precis allt jag pekar på!?


Jag har jobbat och betalat skatt sen jag va 17 år!

Vad fan får man för det?

Inte fan får man hjälp när det kniper nån jävla gång iaf!

Ynkligt är vad det är!!


Fan, satans jävlar skit säger jag bara!


Ne nu ska jag sova o bli av med denna dagen!

Av Emma - 25 juni 2008 10:45

Jao, ligger fortfarande kvar i sängen :p

Har tagit igen mig nu efter jobbandet i förgår när jag inte sov allt för mkt!


Idag händer?

De vet vi inte, sånt man märker liksom.

Ska ringa pillan om en stund o se vad hon har för sig :)


Dags o gå upp nu tror jag faktiskt :p

Ovido - Quiz & Flashcards