Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Emma - 23 juni 2008 18:49

Jag är sjuk :(

Ont i halsen o snorig som fan :(


Kom igen nu, jag ska fan jobba på onsdag och torsdag kanske!

Får bli en helkväll på soffan, för jag mår apdåligt just nu :(

Trött som ett ashål med, ingen bra dag alltså!


Men men, bara till o bita ihop o vila upp sig!


So long!

Av Emma - 23 juni 2008 06:06

Så jäkla pigg jag är då!

Eller inte!


vaknar med världens nästäppa o skitont i halsen, tack som fan liksom!

de va kanske inte riktigt vad jag behövde nu va?

Börjar liksom jobba natt om en vecka o jag vet vad som väntar om jag blir förkyld nu....världens fetehosta :(

Får la trycka i mig en vitlök eller två!?


Ne, slänga i sin en macka nu, sen bege sig!

Jag hatar tidiga mornar, är mer död än levande för fan!

Ovido - Quiz & Flashcards