Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Emma - 17 juni 2008 23:09

Dagen är snart slut...

Har inte gjort allt för mkt vettigt idag!

Va på brandövning på jobbet idag...nu vet jag hur man släcker en eld när det hällregnar ute, och blir blöt som en katt!


Ja spikar kan va bra, men nån måtta får det väl ändå vara?

Lite upp o ner på jobbet idag...

Lär ju göra duktigt ont, fast en nål lär va ännu värre...Det konstiga är att hon gör det frivilligt, endast för o få uppmärksamhet!

Men det är klart, dom är ju där av en anledning...


Har förövrigt spenderat hela kvällen i svängsta...fyndade ju lite på JC´s utförsäljning igår :)

2 par byxor och 2 tröjor för 220:- :D

Ett par Crocker och ett par Wrangler jeans, en kofta och en 3/4 arms tröja!

Pallade inte prova byxorna när jag köpte dom, men brukar ha den storleken så jag chansade på att dom passade...

Ja jo, det ena paret passade nog lite för bra, dom andra va lite för stora i benen...samma strl alltså!

Dom som va stora i benen har jag hur som helst sytt in ikväll, det blev toppen! Får ju hoppas att dom inte krymper för mkt bara :p

Dom som passade för bra vet i fan vad man ska göra med....

De e ju detta med höfterna o röven...dragkjedjan går inte dra upp mer än till hälften...o de ser ju inte så där överdrivet normalt ut :/


Hur kan de va sån jävla skillnad på samma strl??

Finns ju en anledning till att jag aldrig någonsin vågar beställa byxor...

Antingen är dom 2 meter för långa (allt som oftast 1 oavsett om dom passar), Eller är dom för små, eller så är dom för stora.....1 av 100 passar perfekt!


Nu får de bli lite tv eller en film, finns ju inte så mkt vettigt o kolla på nu när det är EM!

Av Emma - 17 juni 2008 11:44

Dags för Brandövning på jobbet idag!

Kan väl bli intressant?

Känns bittert som fan o köra upp där för 3 timmar när bensinen är så jävla dyr som den är!

Men men, man måste vara med så!


Nu sitter jag här o funderar på vad man ska ta sig till?

vet iaf att jag ska köra strax, fast det är mitt minsta beskymmer just nu...


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards