Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Emma - 19 juni 2008 22:59

Har bara väntat på detta....haft huvudvärk hela dagn i stort sett....o sen kommer regnet, o fyy faaan vilken migrän:(

Kan det inte bara åska loss ordentligt? Så detta släpper!


Upp o ner o lite till på jobbet idag, att dom pallar?

Snabba som vesslor och grymt duktiga på o manipulera folk!

Suck säger jag....ska bli skönt med ledigt nu, sen är det 4 nattpass som gäller :/


Ne dags för NCIS nu, om jag inte somnar vill säga....chansen är ju då ganska stor :p

Av Emma - 19 juni 2008 12:12

Jaa, de e ganska så jättedrygt o bara vänta på att tvätten ska bli klar...

har liksom inget annat o göra :/


Kom på att det blir fullt upp på jobbet idag, trots att 2 antagligen har åkt hem..

Måste ringa direkt när jag kommer dit o fixa delegering, funkar inte o jobba när man inte får ge dom medecin liksom.

Sen måste jag verkligen fixa så jag får vara ledig den 25:e juli, de va fixat men sen hade det blivit fel :(

Så jäkla bittert om jag skulle behöva skippa göteborg för att jag jobbar EN dag mitt mellan 2 st 2 dagarsledigheter!

Det innerbär ju liksom att jag inte skulle kunna åka iväg, eftersom jag jobbat kväll den enda dagen där :(

Det enda jag kan göra eller komma iväg på på hela sommaren, känns riktigt surt om det skulle bli så att det inte går :(

Annars får jag försöka fixa ledigt på Östersjö :p


Ne nu ska jag ringa till mamma o tjata lite :p

Av Emma - 19 juni 2008 11:00

Fast jag har fått för mig att det är fredag!

Bara för att alla är lediga imorn antagligen.


Sitter o väntar på att kl ska bli 12 nu så jag kan börja tvätta...har 3 timmar på mig o få allt klart...då borde jag alltså hinna tvätta allt, dvs 4 maskiner...har ju 2 maskiner åt gången och det tar ca 45 min varje tvätt, o sen 1 timme o torka.

Sen blir de jobb hela kvällen, goepengar kan jag ju säga :D

Storhelgs OB hela kvällen, eller från 4 iaf...så en kvart jag får vanligt betalt bara :p


Vad ska ni hitta på på midsommarafton imorn?

Några förslag?

Av Emma - 19 juni 2008 00:14

Fotboll!

2-0 till Ryssland!?!?!?

Kom en del olämpliga ord från mig ikväll...men va fan!


Nu är det NCIS som gäller, sen sängen!

Tvätta, laga mat o sen jobba imorn...fullt upp alltså!


Midsommar? Jaa...den lär tyvärr bli duktigt förstörd...På grund av folk som tycks njuta av att plågas...

Antagligen blir det med Becka & co iaf :)


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards