Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Emma - 22 juni 2008 20:41

Tabbe går till den som lyckats köra upp bilen vid mcd PÅ stenen :p

Skrattade så jag höll på o pissa på mig när jag såg det ;)


Ja jävlar, nu regnar det med!

Bäst o stänga av datorn för de låter som lite åska med....ska laga mat o sen får de bli i säng!

Jobba imorn :D

Morgonen dock så jag behöver ju inte va så jävla lycklig för de:p

Av Emma - 22 juni 2008 12:03

Visst är det trevligt o titta ut?

Visst, regn behövs, ibland, nu kan det väl ändå vara nog?

Har väl regnat en vecka nu eller nått.


Precsi uppstigen för övrigt.

Fattar inte vad som har hänt med mig, är helt orkeslös och har ont i hela kroppen, speciellt mina jäkla höfter :(

Kroppen vill ligga ner hela tiden, men det vill inte jag, för pallar inte sitta/ligga still nån längre stund :/


Idag ska jag till Urshult med mamma o pappa, till gammelfarmors grav.

Tänk att jag vill åka till det stället frivilligt när jag är ledig?! ;)


Ne dags för lite frulle nu!

Ovido - Quiz & Flashcards