Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Emma - 10 juni 2008 11:27

Jao, nu har jag pallrat mig upp ur sängen...

Igår var det ju student för Alex, o självklart va jag där :)


Somnade på soffan när jag kom hem, skulle egentligen köra hem henne men hon hade fixat detta på annat sätt, men va tvungen o flytta bilen iaf.

När jag kom in igen kunde jag verkligen inte somna, kl halv 3-3 ringde alex o ville prata, sen gick de faktiskt okej o somna....iaf 2½ timme...till jobbet ringde o frågade om jag ville jobba...jag säger inte nej ofta, men 2½ timmes sömn är inget man sticker till jobbet med :p

Somnade väl kanske vid 8 igen, o vaknade vid 10...så ja 4½ timme har jag sovit sammanlagt inatt :p


Jag har blivit dålig på att skriva här, jag vet!

Men det är lite upp o ner i min skalle just nu....

Man skulle väl kunna säga att jag nästan är helt knäckt av olika anledningar...

Jag ångrar mig på sätt o vis, men ändå var det så jävla rätt o stå på mig...

Ska en lyssna får väl för fan den andra också lyssna??

Sen att jag alltid är den som ska säga förlåt, det stör mig, för jag har ingen anledning o säga förlåt!


O det finns ingen som helst anledning för dig o fortsätta sura!!

Det värsta är att du vet precis vad du ska göra för o få allt bortglömt...

Jag är så jävla svag på vissa punkter så jag stör mig som fan på det!

Men men...jag visste väl att det inte skulle kunna vara så bra hur länge som helst...men o låta sin ilska gå ut över andra är väl lite väl ändå?

För egentligen vet jag inte vad jag gjorde eller sa för att du skulle bli så förbannad?


Ne, nu ska jag sluta gagga gojja....

Ska försöka plocka iordning lite här, blir inte så mkt sånt gjort när det är fint väder :p


Föresten så färgade jag o slingade håret igår och iförrgår!

Bilder på det o alex kommer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards