Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 14 juni 2008 17:35

Ehh, attans skulle man kunna säga!

Det blev alltså ingen Thai mat:(

Ingen som kunde berättat för stackars mig att dom har semesterstängt? :(

Iofs kanske inte så många som vet :p


Så det blev pizza ist! Gott det med förvisso, men inte när man är sugen på Thai!


Nu ska jag klistra mig framför tvn!

Heja Sverige!

Ska knäppa ett kort på flaggan jag har fått äran att ha utanför dörren :p

Model jättestor ;)

Av Emma - 14 juni 2008 12:32

Ja, så var det lördag igen!


Har städat o donat hela fm nu, o inte ens halvklar....det syns rättare sagt inte mer än att jag torkat av bordet o donat!


Ska ju bjuda Mammi o Pappi på mat idag :D

Min julklapp till dom ;) *bättre sent än aldrig liksom? ;p*

Thai mat ska vi hämta, ska försöka knåpa ihop lite sallad till det med!


Va tvunget o bli så här mitt på dagen, för ni vet....det är ju fotboll ikväll...o då är min far helt okontaktbar :p

Visst, ska erkänna att jag med sitter klistrad framför tvn ;)

Linda o jag hade ett spännande samtal i onsdags...jag har inte en aning om vad hon sa, men iaf...Hon pratade och jag va helt inne i fotbollen :p


Ne, dags för duschen så man kan slappa lite sen!


Vad ska ni hitta på ikväll? Händer det något roligt? :)

Av Emma - 13 juni 2008 22:51

Varför byxorna krymper varje gång jag tvättar??

Eller ja, inte bara byxorna utan alla kläder, men spec byxorna...

Ne, för jag kan då absolut inte ha gått upp ett kilo eller två i vikt? ;)


Okej, jag tror väl mest på det sista...men det passar inte riktigt min ekonomi just nu...

Inte bara dom som har hus som dimper i backen när dom får elräkningen...

Jag kan lipa för mindre alltså :(


Men det är bara till o bita ihop som vanligt!


Helg nu iaf!

Jippe....*eller inte alls just nu*

Av Emma - 13 juni 2008 11:13

Schema idag!

Vaknar man kl 11 får man nog skynda sig lite, ändå tar jag mig tid o sitta här?

Ska hoppa in i duschen, göra vid mig, tvätta, ut till österport med mamma o spana på färg, byta tvätten, äta, hämta tvätten, köra till arbetsförmedlingen, o sen ska jag köra o jobba!

Dagen är räddad...typ :p


Klart slut!

Vad ska ni göra idag?

Av Emma - 12 juni 2008 22:19

Vilket fantastiskt schema jag fick!!!

Eller inte ett jävla skit!


Hej Östersjö...hej då...typ :((

Hela jävla helgen, o när jag säger hela, då menar jag verkligen HELA!

Fredag kväll, lördag 9-21, söndag 9-22! Halleda va lycklig man blir!?


Så va det med det mest efterlängtade på hela året...

jag kan gladeligen jobba midsommar, jul, nyår, påsk o fan o hans moster...men östersjö är ta mig fan heligt!


Fixade iaf så jag är ledig 5 dagar när mamma o pappa är iväg, så de blir till o åka upp till dom iaf!

Nått positivt mitt i allt elände :p


Ne fy tusan...jag bävade för detta...oj vad rätt man kan ha!

Får bli en film o chips o tycka synd om sig själv nu..

Tvätta imorn, sen jobba...vad gör man inte för pengarna liksom?


Klart slut!

Av Emma - 11 juni 2008 22:30

Jaha, så var denna dagen med slut!

Imorn ska jag äntligen få jobba igen, få något annat o tänka på, det ska bli så jävla skönt!


Ikväll har jag lagat värsta avancerade maten iaf, men gott blev det ta mig fan :D

kycklingfilé i cocosmjölk, röd currypasta o massa grönsaker som jag la i en pyttestund innan det va klart så dom blev så där krispiga o goa :)

O sen ris till det!

Thai mat helt enkelt...o jag måste skryta lite...det smakade precis som på när man hämtar mat från thaien :D *stolt*

Annars brukar inte saker jag testar för första gången bli så bra :p


Annars har jag väl mest suttit o tänkt....tyvärr...

Känns som att den mesta tiden går åt till att tänka o gråta just nu :(

Vill verkligen inte vara så här ledsen, för jag va så jäkla glad över allt som gått bra för mig på sistone, jag mådde verkligen jättebra nu!

Men det verkar inte som att jag ska få vara riktigt glad...

Eller så tyckte du bara synd om mig eller va fan de va du gjorde?


Att du inte ens kan svara på vad de va jag gjorde så himla fel visar ju bara att du helt enkelt kanske inte vet?

Kan vi inte bara glömma detta o låtsas som att inget har hänt...jag pallar inte gå runt o va ledsen o undra vad det va som hände egentligen!

Ja jag va full...nej jag minns inte vad jag sa riktigt eller gjorde för att du skulle bli förbannad o arg på mig!

Jag erkänner...men jag har sagt att du inte ska tillåta mig o komma till dig när jag druckit...så du får lite skylla dig själv faktiskt!


Fan ta dessa karlar alltså!

Nej, jag tänker inte berätta för någon övudhuvudtaget vad som hänt eller varför jag är så ledsen...för jag vill inte ha massa frågor hela tiden..

Jag vet att jag får skylla mig själv, för jag har satt mig här själv med hjälp av mister F..

Det har bara blivit lite fel kan man säga...så nu behöver ni inte fråga!


Av Emma - 11 juni 2008 15:37

Det känns så meningslöst så otroligt fel,
dagar blir till år fast än tiden står still,
svårt att hitta uttryck svårt att fatta beslut,
allt man egentligen vill, är att lidandet ska ta slut....

Ett liv man inte lever, ett steg man inte tar.
Ett förlåt man inte sagt, en fråga utan svar.
En olycklig kärlek som alltid finns kvar, en chans man aldrig tagit. De vackra minnen man ska minnas på gamla dar, de kan ej finnas i ett liv som aldrig var..

Du är som en vän, men ändå något mer..
Jag blir glad när du ler..
Du skulle bara veta vad du betyder för mig...

En gång, för sisådär 6 år sen...va jag världens lyckligaste, jag träffade en pöjk som fick mig o må bra, som lärde mig att älska och vad det innerbar.

Nu känns allt helt bortblåst, för att jag är så jävla trög o aldrig håller käften...

Skyll mig själv!

Lika bäst o gå vidare nu Emma, sluta plåga sig själv o leka med livet..

Nej jag är inte så glad...jag är helt jävla krossad, men man måste försöka iaf! 

Av Emma - 11 juni 2008 11:47

Fan vad man blir bortskämd!

Så fort man inte har bilen hemma så känner man sig helt handikappad...trots att jag bor mitt inne i stan!

Får la dona lite här hemma ist, gjorde det igår med men syns liksom inte :(


Ska nog ringa o höra på lägenheten i mörrum med...men mörrum?

Alltså de känns inte riktigt bra...lär ju ångra mig så in i helvetet som jag känner mig själv rätt!

Men just nu vill jag bara bort från stan, från alla tankar o skit!


Jag va ju så jävla glad o lycklig...kunde jag inte bara få vara det?




Ovido - Quiz & Flashcards