Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 1 juni 2008 01:33

Har varit toppen! :D

Men det blev tyvärr för mkt av allt för mig...

Mkt jobbande för en som inte alls är van har det blivit på sistone...helt jävla övertrött va jag :(

Började böla...helt utan anledning, men det räckte nästan att jag lucktade på spriten så blev de riktigt jobbigt!


Och vi får inte glömma solen, värmen och brist på vatten under hela dagen!

Ser förövrigt riktigt jävlig ut just nu...helt jäkla knallröd o värsta bonnabrännan :p

Men jag har haft en bra dag!

Och jag är tacksam att Linda, Jimmy o Palle piggade upp mig lite :)

Ibland kan en kram räcka för att man ska känna sig lite piggare o gladare iaf!


Kvällen slutade väl inte riktigt som en del av oss tänkt...åkte hem vid 12, men det va lika bäst för jag hade inte pallat en sekund till kände jag!

Så nu ska jag slänga mig i min säng...rejällt skitig är jag men ska städa o bädda rent imorn så nu bryr jag mig inte ;)


Go natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards