Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Emma - 16 augusti 2008 11:38

Precis uppstigen...sovit nästan 12 timmar!

Världens huvudvärk ligger jag inne med :(

Får ta en Ipren o hoppas på det bästa!


Ska nämnligen köra hem till svängsta strax...Säga Hej då till husvagnen :(

Låter säkert stört....men vi har haft den sen jag va 10 år!

Det är liksom VÅR husvagn, det luktar så speciellt i den, det luktar semester och västkusten!

Ohh jag kommer sakna den, fast den egentligen är ganska ful...iaf utvänligt!

Beige? hur fint är det liksom? Men så var det på 80-talet!


Sitter o kollar OS nu...

Fan säger jag...Tessan!

Alltså den som uppfunnit dessa jävla badräkter borde få stryck!

Och inte nog med detta...OIK kan gå o lägga sig!

Vilken skandal säger jag bara!

Vem hade inte reagerat så? Det kanske inte är rätt att göra som han, men är det rätt att det finns fusk med?!?!


Ne, funderar starkt på att inte kolla mer på OS faktiskt!

Den enda anledningen är väl Sanna isf! Men det går väl också åt helvete :(


Ne dags för svängsta nu!


Ovido - Quiz & Flashcards