Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Emma - 10 augusti 2008 21:26

Ja, jag bakade kokostoppar, goa blev dom!


Nu ska jag krypa ner...inte det minsta trött men klockan ringer 04.00 imorn!

Om 6½ timme alltså...


Kanske skriver imorn, tror dock att jag kommer däcka av trötthet när jag kommer hem imorn kväll!


Go natt!

Av Emma - 10 augusti 2008 19:38

Ja jag är sjukt sugen på att baka :p

Frågan är vad?


 E lite sugen på sånna där kokostoppar :D

Ja, så får de nog bli!


Har ätit mat precis, potatisgratäng med fläskkarré :)

De va riktigt nice :)


Ne får la börja med bakandet så jag kommer i säng i tid!

Upp vid 4 inatt/imorn...ska bli så jäkla skönt menar jag ;)



Av Emma - 10 augusti 2008 09:56

Go morn!

Äntligen söndag eller??

Njae, så jäkla överlycklig är jag inte över det iaf!


Vaknar av världens ösregn, plus att jag har glömt stänga balkongdörren...så de va inte så lite kallt...eller det är fortfarande!


Igår kunde jag som sagt likaväl jobbat, gjorde inte något vettigt alls!

Körde en sväng till mcd för jag va lite sugen, sen ringde alex o jag träffade henne :D

Sen blev det en sväng till mcd igen, för månsson o co va där, o sen stack jag hem!

Skulle kolla på filmen på 3:an, men jag somnade så klart som vanligt!


Idag ska jag försöka ragga upp en tvätt-tid...har verkligen inga rena kläder nästan :(

Ska även försöka planera morgondagen lite...

Måste ringa till jobbet med, be dom packa ner medecin, pengar o sånna grejer, för det lär inte jag tänka på kl 05.30 imorn bitti!


Fattar ärligt talat inte hur jag ska orka imorn...först sitta på tåget i 6 timmar, komma tillbaka till jobbet och åka till tingsryd direkt efteråt nästan!

Låter inte så farligt kan tyckas...tycker inte jag heller när jag tänker efter!

Men nu vet jag hur jävla mkt det tar av ens energi av att höra på vissa saker osv!

Jag är långt i från utvilad efter helgen :(


Ne, nu ska jag kolla lite tv!

Ovido - Quiz & Flashcards