Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Emma - 4 augusti 2008 22:07

Ja, det finns ingen bättre benämning på detta skitvädret!

Det tog BARA 1 timme o köra hem...brukar ta ½ timme :(

Såg inte vägen, blåste så in i helvetet och sen låg det massa skit på vägen :(


Spenderat den mesta av tiden på jobbet UTE under dagen!

Kan ju säga att jag såg ut som en dränkt katt ett tag där...

Så blir jag inte sjuk nu så blir jag aldrig sjuk!


Nu till något helt annat!

Jag förstår inte hur du kan sitta o tala om hur dum i huvudet jag är, hur jävla störd jag är osv...o sen komma hit?!?!?!?

Är det JAG som är dum i huvudet då?? Neee jag skulle inte tro det du!

Sen att jag inte riktigt vet hur saker o ting ligger till...det gör ju inte direkt saken bättre.

Iofs...har man gjort en sån sak en gång, gör man det fler gånger!

Det är kanske det som är det värsta?

Att jag så jävla väl vet hur du funkar? För hur dum är man egentligen om man gör så igen?

 Jag vet att jag får skylla mig själv, jag vet hur jävla dum jag är och har varit, men denna gången är det min tur att leka, såra och förnedra!


För just det ja...jag träffade han med stort H :p

Ja herregud....jag är ganska glad ändå :p

Som sagt, nu är det min tur att leka lite :D

Hmm

Av Emma - 4 augusti 2008 11:49

Jag förstår inte riktigt en sak!

Och är det någon som fattar hur det kan bli så här får ni gärna förklara!


Dom senaste gångerna jag ätit köttfärsås och spagetti har jag fått migrän...jag vet att det låter jävligt lustigt, o det är det också!

Jag har verkligen hållt mig borta från det ett bra tag nu....men hade lite i frysen som jag åt nu.

Inte tänker man på sånt alltid...men som vanligt har jag sån grym skallebank nu :(


Är det något i spagettisen eller i köttfärsen jag inte tål?

Kan ju äta annan pasta o grejjer ju!

Tröttsamt som fan är sånt här....

Slutar väl med att jag inte kan äta någonting till slut :(

Någon som vet vad detta kan bero på?



Av Emma - 4 augusti 2008 09:16

Ja, det är väl trevligt? Njae, just det!

Tur att jag ska jobba hela dagen, fast det är tråkigt med eftersom man inte kan göra något när det regnar :/


Vaknade vid 8, o va pigg....somnade iaf om till 9 när jag insåg hur tidigt det va :p

Nu hade jag tänkt röja undan lite här....kom ju hem för en vecka sen men inte tyat göra iordning riktigt :p

Sen ska jag titta vad jag kan hitta i frysen till middag, duscha, köra o handla sen är det dags för jobbet!


Det är inte hälsosamt att jobba så här mkt...min kropp mår fan inte bra någonstans alltså...men som man bäddar får man ligga, brukar det ju heta!

Bara 5 dagar till att jobba, sen är jag ledig i 2 hela dagar :p *halleda*

Ovido - Quiz & Flashcards