Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Emma - 6 augusti 2008 22:13

Jag tror att jag avlider snart...

Har mer gröt i hjärnan än nått annat!


Jag ska försöka fixa ledigt på fredag, det är en sak som är säker!

Längesen, mkt längesen jag va så här trött....eller inte trött så men slut i kroppen o huvet!


Ska förövrigt alltid åka o handla så här sent...förutom bröd då, för det va ganska så jäkla tomt på hyllorna!


Och nu ska jag slänga mig i sängen!

Go natt!


Av Emma - 6 augusti 2008 08:46

Precis uppstigen nu :p


Har blivit en dum vana att somna tidigt och vakna tidigt!

Antingen är det nån jävel som ringer eller så är det kabonissarna som donar!

Men visst, det kan väl vara bra att vakna så här tidigt, för jag lär inte ha några problem att gå upp imorn när jag ska börja vid 8 :p


Idag ska jag röja undan här hemma...känns som att man gör det hela tiden, ändå ser det ut som 3:e världskriget mest hela tiden!

Ge mig en 2:a så jag har ett sovrum där jag kan göra av mina kläder ist för tusan!


Ne dags o röja lite!

Ovido - Quiz & Flashcards