Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Emma - 28 augusti 2008 22:58

Tack så mkt, visste faktiskt inte att jag va riktigt så trög ;)



Hur som helst...nu sitter man på jobbet....försöker fördriva tiden med något :p

Ska nog ta o äta mig lite, har inte gjort det idag....inte riktig mat alltså :p

Har ett och annat o pyssla med också, vilket är skönt sen när man blir trött framåt 3 tiden :)


 

Dags för mat nu!

Av Emma - 28 augusti 2008 16:11

Eller vad ska man säga?

Uppstigen för en timme sen....ajajaj!

iofs så sov jag inte alls länge igår o va helt snurrig i planeten imorse!


Nu har jag sorterat tvätten...har ju underbar tvättdag idag :(

Om 4 timmar är det dags att sticka till jobbet igen...

Ska hinna med mkt innan dess, men det löser sig säkert  det med :p

Kan ju faktiskt handla under tiden jag tvättar :)

Måste komma ihåg att köra hem till mamma o pappa o fylla på spolarvätska innan jobbet med...ser inte ut genom rutan knappt ;p


Ne lite kaffe nu innan tvätten så man vaknar till liv :)

Av Emma - 28 augusti 2008 02:36

Japp, nu har jag suttit o skrattat mig igenom en hel blogg :D


Förjävla kul läsning så här på natten måste jag säga :)

Kan inte fler vara så pantade? Det skulle liksom rädda mina nätter när jag jobbar och har tråkigt!



4½ timmar kvar nu :D


Föresten, vi försöker fixa lite fest till helgen :)

Grilla o spela kubb hos mig :D

Någon som är sugen? Bara säg till då :)


Rökpaus och kaffe nu :D

Ovido - Quiz & Flashcards