Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Emma - 19 augusti 2008 17:42

Jahaja, denna dagen har gått ganska fort ändå :)

Blev ju OS tittande vid 2, Stefan Holm hoppade ju höjdfinal...de gick ju som det gick tyvärr :(


Har även idag tagit mig i kragen och hängt upp andra gardiner!

Skulle ju gjort det i förgår, men hittade inga gardiner, kom på att dom va i svängsta för jag har ju sytt upp dom :)

Men det blev ju bra till slut :)


Nu lagar jag mat, eller den står i ugnen rättare sagt!

Kycklingklubba med grillkrydda och potatisklyftor med olja, vitlök och persilja :D

Måste ju ladda upp inför nattens jobb :p


Ska köra o handla mig lite gott att ha o äta inatt med, scker gynnar ju när man ska jobba natt o heter emma :p

Kan bli en o annan kopp kaffe under natten med, så där lagom nyttigt för magen ;)


Ska strax äta en slänga mig i duschen, sen ska jag köra till svängsta...tänkte mamma ska få göra flätor på mig :p

Nej jag kan inte fläta mitt eget hår ;)


Kanske återkommer under natten :p

Av Emma - 19 augusti 2008 12:04

Ska jag beställa nya linser eller ska jag inte?

Jag använder dom ändå inte varje dag, men o andra sidan så vägrar jag o ha glasögon eller nått om jag ska ut, lite dyrt om dom skulle råka gå sönder!


Har jag sagt att jag fick beröm för mina glases i torsdags när jag va inne på Synsam? ;)

Får ju ett sånt fint trycksår på näsan hela tiden så får ju gå in där titt som tätt och justera dom.

Iaf så frågade hon som gjorde det om jag precis skaffat dom...

Ehh njae, jag har haft dom i 3 år säger jag.

"VAAA??, dom ser ju helt nya ut!, Säkert att du använder dom varje dag?"

Mja, jo näst intill varje dag iaf!

"Oj, så noga skulle alla vatt med sina glasögon!"

Hehe :p


Visst, jag tycker kanske om dom, men det är som jag säger....hur kul skulle det va att gå runt med samma tröja/byxor varje dag i 3 år? :p

Ne, just de :p

Dessutom har synen försämrats...märker det framförallt när jag kör bil...ser inte skyltarna riktigt :/

Men just nu tillåter inte ekonomin nya glasögon...det är lite dyrt :(


Men linser? Ja va fan :)

Kostar 300:- för ett halvår, det är ju som hittat tycker jag :)

Eller så väntar jag en månad för tog nya linser i lördags :p

Kommer ju få lite mer pengar nästa löning så ;)


Det återstår nästan 2 veckor denna månaden....och jag har redan jobbat 140 timmar :D

20 timmar kvar innan det blir fint betalt :p


Vad kan man göra hela dagen??

Är sjukt rastlös redan :p

Av Emma - 19 augusti 2008 11:16

Dom säger att det är det iaf!

Trodde det var onsdag idag :p


Är förvånansvärt pigg idag!

Kan bero på att jag somnade på soffan innan kl 12 igår kväll, och vaknade vid kvart i 11 nu :p


Ska ringa till mamma o försöka få henne till att köra in till stan idag ;)


Har hela dagen på mig....att göra vad som helst!

Frågan är vad?

Trist väder ute också :(


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards