Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Emma - 3 augusti 2008 22:13

Ja nu är jag hemma igen!

Helt överlycklig över detta är jag :D


Antingen sover jag för länge...vilket jag har svårt o tro....eller så håller jag på att bli sjuk igen :(

Är så sjukligt trött så det finns inte!

Höll på o somna på vägen hem, kl 9 på kvällen...det är ganska så illa!


Har förövrigt varit en riktigt bra dag!

Tiden har gått någorlunda fort osv :)


Nu ska jag se om det är något bra på tv, annars får det bli en film, som vi somnar gott till :p

Tittat på film på jobbet med, kanske därför jag är så trött med :p


Go natt!

Av Emma - 3 augusti 2008 07:51

Go morn!

Nu sitter jag o väntar...väntar på att kl ska bli lite mer så att jag kan köra!

Äh, har inget vettigt o skriva!

Återkommer om 14 timmar ungefär!

Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards