Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Emma - 2 augusti 2008 22:31

Äntligen hemma!!!

Fy fan vilken plåga denna dagen varit!


Fast ändå har den varit bra på sätt o vis!

Alltså det är helt otroligt vad man lär sig o kommer ihåg när man kommer till ett nytt ställe!

Det upptäckte jag idag...

Man tror inte man kan o vet så mkt som man gör, man är så osäker på saker när dom vanliga jobbar och är det något man undrar så kan man bara fråga!

Men idag va det jag som visste mest och som dom andra frågade :p


Jag såg han idag med stort H....hjälp!

Ne men ärligt...vilken skönhet!

Men hallå...4 år yngre...nu är det dags att någon slår mig med nått jävligt hårt i huvet så jag får tillbaka förståndet igen! *titta men inte röra typ!*


Och DU...jag vet vad det är du vill att jag ska fråga...men jag tänker inte göra det!

Jag har insett mitt värde...jag tänker inte förnedra mig själv så mkt en gång till!!

Livet är värt så mkt mer än att låta en människa få en till o må så dåligt och vilja göra sånna saker!

Jag har mer stolthet än så i kroppen faktiskt!


Nu är det iaf dags för duschen, sen slänga sig i sängen o sova!!

Behövs efter denna dagen...imorn blir en likadan dag :(

Det är bara en vecka kvar tills jag är ledig nästa gång nu!

Men det blir jävligt goa pengar av det, förhoppningsvis blir det väl nått i höst med när man visar att man vill :)

Det lönar sig, jag vet det, även om det kan kännas tungt nu!


Go natt!

Av Emma - 2 augusti 2008 08:03

Ibland vänds livet upp&ner på 2 sekunder....

Jag kommer fortfarande ihåg det som om det var igår, fast det är 3 år sen idag....


Jag har aldrig kännt sån smärta, jag har aldrig sett min mamma så otröstlig, jag har aldrig sett pappa gråta....men det gjorde jag då...

Finns inga ord som kan beskriva saknaden jag fortfarande känner...fast jag håller det mesta inom mig.


Tänk att det redan gått 3 år utan min älskade moster!

En av dom finaste människorna jag träffat någonsin!

Jag saknar dig Gullan!


Ovido - Quiz & Flashcards