Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Emma - 5 augusti 2008 22:21

Ja, jag är nog lite dum mot mig själv ibland :/

Idag när jag kom till jobbet frågade dom om jag ville åka med en boende till gbg på måndag....Visst säger jag!

Sen berättar dom att tåget går 07.04 från Alvesta!!!

Detta betyder att vi måste köra senast kl 06 från jobbet, vilket i sin tur betyder att jag måste gå upp vid 04!!

Kanske ska tillägga att jag ska jobba till kl 21 den dagen med?

Tror ni jag kommer vara trött eller?? *Ohhhh ja!*


Är redan sleten så in i helvetet, ångrar som fan att jag tagit extrapass nu...men pengar är guld värt sen!

55 timmar på en vecka...det är ganska hårt kan jag säga!


Resten av kvällen nu ska jag tillbringa på soffan tänkte jag!

Längesen jag bara låg på soffan o bara va!


Go kväll!



Av Emma - 5 augusti 2008 10:34

Idag fick jag min sovmorgon till kl halv 10 :)

Känner mig riktigt pigg o gla idag :)


Sitter här o kollar på frisyrer....visste ni att jag är Emo??

Ne, inte jag heller :p

Både frillan jag har och som jag tänkt klippa mig räknas som det...

Fast egentligen bryr jag mig inte, jag klipper mig som jag trivs och som jag tycker är fint, sen får andra tycka vad dom vill :)


Har bestämt mig för att klippa av håret :D

Kort alltså :p

Jag kan liksom inte göra något med detta jävla kryllet längre, sen är det så slitet så jag vet inte vad!

Funderar på att färga av det med så jag får tillbaka mitt blonda hår...fast det tåls att fundera på ett tag till!

Jag har aldrig ångrat att jag färgade håret så här mörkt, trivdes från första sekunden....men ibland saknar jag mitt blonda hår!

Vill ha det blont och svart igen, de va ju så jäkla nice :p

Fast om jag klipper av det så kan jag ju låta det bruna växa ut...det är skitfult jag vet, men känns skonsamare för håret!


Hur som helst, när jag fått lön nästa gång ska jag klippa av mig håret....och jag längtar redan :D

Hur kul är det att ha det uppsatt i en toffs hela tiden för att det inte går o göra något annat? :(


Ne, nu ska jag klä på mig, sen ska jag sticka o handla lite, laga mat o sen köra hem till svängsta :)

Man hinner mkt när man inte börjar förens kvart i 4 :p

Behöver lite glidartider efter helgen....igår var jag minst sagt snurrig på jobbet :p


Ovido - Quiz & Flashcards