Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Emma - 7 augusti 2008 21:43

Jag säger bara en sak!

Titta och njut....detta kallar jag äkta kärlek!

Blir lika rörd varje gång jag ser det!

Hmm

Av Emma - 7 augusti 2008 19:49

Hur ska jag börja?

Idag, mitt i all trötthet o när allt känns som värst, har jag kommit på en sak!


Trotts att jag är så otroligt trött nu och seg i hela huvudet, så mår jag faktiskt bättre än på länge! :)


Har även bestämt mig för (detta kan låta sjukt i vissas öron) att söka mig bort från detta!

Jag vet att jag har världens chans till jobb nu och troligtvis kommer få fortsätta i höst.

Självklart tänker jag inte bara ta mitt pick o pack o sticka, utan jag tänker söka jobb lite här o där, har spec ställen jag i första hand tänker på!

Om jobbfronten inte går så bra, har jag äntligen bestämt mig för att börja plugga! *kryss i taket*

Dom på jobbet är så härliga och uppmuntrar verkligen en till sånna saker :)


Det känns som att jag verkligen behöver få komma bort härifrån, bege mig till något jag verkligen vill, som jag drömt om i flera år!

Varför ska man drömma när man kan förverkliga sinna drömmar!?

Har tvekat så länge nu, men efter min Göteborgsresa så har jag tänkt mer o mer på att flytta iväg!

Kommer jag inte iväg så långt som jag vill, så funderar jag på Växjö eller något sånt...det som bromsar mig lite är att det inte finns hav där...har ju mina krav så att säga! ;)


Ne nu ska jag sluta mitt gaggande, men detta känns jävligt bra måste jag säga!

Nu är jag bara trött, helt slut o har bara gröt i hjärnan!

Soffan som gäller ikväll :D

Ovido - Quiz & Flashcards