Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Emma - 26 augusti 2008 23:29

Japp, denna fick följa med mig hem idag =)

Iofs inte provat den innan, men nu när mitt Mary kay är slut så måste jag ju försöka testa nått annat, så jag hoppas detta ska funka fint =)


Någon som testat detta? :)

Av Emma - 26 augusti 2008 21:47

Ja jävlar i helvetet vad dyrt det är att handla nu för tiden!

ursäkta mitt fina utryck, men det va det värsta jag varit med om på länge idag!

Visst, kylen och frysen är fylld....men 1500 spänn?!?!?

Stolt över mig själv också är jag, handlade verkligen inget onödigt alls idag :D

Skulle möjligtvis vara hårfärgen isf....men nee, det är ganska nödvändigt :p

Hoppade över slingorna iaf, tänkte se hur det ser ut utan, och dessutom kan jag nog inte göra slingor hemma med detta korta håret ;)


Imorn ska jag på Tupperware party!

Det va riktigt längesen, flera år sen för att vara exakt ;p

Hemma hos Pillan, tror jag iaf ;)

Kanske borde kolla upp detta? Ja!


Funderar på vad man ska göra nu, måste vara uppe länge inatt så jag sover länge imorn...

Så jäkla tråkigt o sitta hemma helt själv bara, blir gärna att man går o lägger sig allt för tidigt ändå för att man är utråkad!

Får la sätta på Talismanen-boxen så jag har något att göra i 6 timmar :p

Brukar ha med mig den till jobbet o kolla på när jag jobbar natt, brukar funka fint faktiskt, lite uttjatad nu bara :p


Av Emma - 26 augusti 2008 11:48

Äntligen äger man lite pengar igen :p

Men denna månaden ska jag verkligen spara och snåla!

Ska hämta cyklen hemma hos mamma o pappa så jag kan cykla ist för att köra bil!

Ska bara köra när jag ska till jobbet har jag gett mig fan på nu!

Möjligtvis hem till mamma o pappa med....dock är det cykelavstånd ;)


Idag har jag bestämt att jag o mamma ska sticka till Olofström....Maxi o Willys!

Mkt billigare att storhandla där, för det är just vad jag behöver göra!

Lär va ganska fattig när jag är klar, men det får la gå!


Ne, nu ska ringa mamma o prata om planerna! :)



Ovido - Quiz & Flashcards