Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Äta?

Av Emma - 29 augusti 2008 00:49

Hmm, jaa..detta borde vara det ultimata jobbet för mig =)

Nattjobb!

Jag kränger mest hela tiden, chips, godis, mat, frukt och så vidare :p

Synd bara att det inte syns också :/


Har kommit till ett stadie nu att jag gärna klär mig i icke åtsittande kläder, får då syns det inte hur mkt jag egentligen tappat i vikt...jag skäms som fan!

Mångas dröm är kanske att gå ner i vikt....men visst, vi byter ett tag o se hur kul ni tycker det är!

Jag blir irreterad när folk som enligt mig är alldeles lagom, klagar över hur tjocka dom är!

Man lär så länge man lever sägs det, och ja det är nog jävligt sant!


Ska verkligen ta tag i detta med magen nu, är ju inte så himmla lätt o äta på regelbundna tider när man jobbar så olika som jag gör, men ska verkligen försöka!

Har skrivit ut ansökningar till skolan här nu med...ja ni läste rätt :p

Jag har suttit och funderat inåt och utåt, ja alla håll man kan...på detta med skolan och så...

Jag må plågas 1 år eller 1½, men sen har jag min utbildning och förhoppningsvis ett jobb!

Nej, det är inte USK jag ska plugga till...konstigt kan tyckas :p

Det är Automationssystem jag ska ge mig på ;)

Vi får se hur detta slutar, om jag kommer in vill säga...det börjar trots allt på måndag, men dom hade platser kvar så :)

Ska bli en sån där industriråtta sen ;)

Dock jobbar jag ju ett tag till, men det löser sig!


nu är kl 1 och jag är utomordentligt pigg :D

Ska sova till 3 alla dagar jag jobbar natt ;)

Kl 07.00 är det helg för min del....mkt trevligt tycker jag!


Hoppas att helgen ska bli lika bra och trevlig som föregående helger :p

Trodde inte man kunde ha så trevligt varje helg faktiskt...:)

Men jag har träffat mkt roliga och trevliga människor :p


Måste bara få berätta en sak som jag är grymt stolt över!

Jag mår verkligen bra igen...jag trodde det skulle dröja mkt längre tid än så här innan jag skulle kunna säga det!

Men jag har sån ro inom mig nu, det känns liksom skönt att ha avslutat det kapitlet :)

Mkt tack vare att jag har världens bästaste vänner som stöttat mig genom detta :)


Jag mår bra till nästa gång det händer iaf ;)

Men tro mig, den idioten kommer aldrig mer göra mig ledsen iaf!!


Jag är glad förövrigt också....bara en sak som fattas ;)


Klart slut från idioten ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards