Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 22 augusti 2008 21:33

jao, o här sitter jag :p

Snart ut o köra en sväng, träffa Alex o co en stund :)

Sen blir det hem o lägga sig o kela kudden!


Är inte alls i form känner jag :/

Magen har börjat krångla igen....duktigt jobbigt :(

Funderar på vad det kan vara, om det är något jag inte tål eller så...äter/dricker ju inte något med mjölk alls längre...om det inte är uppvärmt vill säga!

idag har jag inte ätit något alls som det skulle kunna vara mjölk i så det kan omöjligt vara det som spökar!


Känns så tråkigt o ha det så här när jag vill gå upp några kilo i vikt, det blir ju helt tvärt om nu :(

Det går ju så fort också...känns inte kul o ta på sig kläder som brukar sitta fint nu, för dom sitter inte fint nånstans förutom röven då...för den är lika stor som vanligt :p


Jaja, jobba hela helgen....känns kul när resten av familjen ska till Gbg imorn o hämta ny husvagn :(

Men vad gör man inte för pengarna? :p


Ne, sminka till sig lite för en gångs skull...gör bara det på helgerna nu för tiden :p

Ser egentligen igen mening med det alls, men man får la se lite piggare ut ibland ;) *vill man tro iaf*



8-21 imorn, 9-22 på söndag...helgen är räddad så att säga ;)



Go kväll!

Av Emma - 21 augusti 2008 22:27

Så där ja!

Nu har man klippt av sig håret och varit ute o fiskat :p

Blev dock ingen lång fisketur och ingen fisk heller för den delen ;)

Lite tång blev de iofs ;)


Blev grymt nöjd med klippningen :D

Lite hockeyfrilla över det hela men ska nog klippa av det där bak så småningom iaf :p

Men jäklar va skönt med kort hår!!


Nu får de nog bli att slänga sig på soffan o kolla en film!

Försöka somna lite tidigare idag med...låg o läste säkert 2 timmar igår...va alldeles för pigg för att sova egentligen!


Go kväll!

Av Emma - 21 augusti 2008 17:02

Så här....hon till höger alltså :p

Ska jag klippa mig om 45 min, fast mkt, mkt kortare uppe liksom....spara lite av det långa håret där bak iaf :p

men det blir bara lite lite....hockeyfrilla skulle man ju kunna säga ;)

Hoppas det blir nice och att jag inte gråter allt för mkt över mitt beslut!


Oftast vill jag bara kunna gå o klippa mig när jag väl bestämt mig, för nu har jag hunnit fundera över om detta verkligen är rätt heeela dagen!!

Men jag SKA göra det! :D


Becka....jag ringer o gråter till dig sen när jag ångrar mig ;)

Av Emma - 21 augusti 2008 16:11

Jao, det är det idag!


Hunnit med mkt idag, utom att vara hemma!

Men det gör inget för jag tycker inte om att vara hemma när jag är ledig :p


Skulle klippa mig innan tänkte jag, men fanns inget ledigt någonstans...men 17.45 åker det av :D

Hittat frillan jag spanat efter ett bra tag, så nu jäklar :p

Jävligt lättskött må jag säga...fast ska nog inte säga för mkt innan jag vaknat en morgon med det...vet ju hur de brukar bli :p


Annars vet  tusan vad som händer resten av dagen/kvällen....är ju ganska så rastlös av mig ;)

Ringa alex sen o dra ut henne o fiska :p

Av Emma - 20 augusti 2008 21:36

Eller ska man säga eftermiddagen och kvällen? :p


Iaf så va jag en runda på stan med mamma innan idag!

Hittade faktiskt ett par byxor på Rågårds, halva priset på halva priset :p

Så jag la undan dom till imorn när det inkommer lite pengar :)

Får fundera lite till, men 100:- för ett par byxor liksom? :p


Har ju bestämt mig för att klippa mig också!

Fast är lite i valet och kvalet...ska jag verkligen klippa av mitt långa hår??

Jag vet att jag kommer ångra mig, men o andra sidan så växer det ju ut igen!

Kan va skönt o ha kort hår en stund med :p



Vad tycker ni?

Föresten...jag ska nog kolla på en lägenhet....i svängsta!

En 2:a förvisso...men jag vet inte riktigt de...Berättar mer imorn!

Av Emma - 20 augusti 2008 14:55

Ja, nu har jag vaknat upp till en "ny" dag :p

Iofs samma dag som innann men ändå :p


Sov lite länge, brukar bara sova till 2, men har sovit ruskigt illa :(

Vaknade först o hade massa ont i magen, sen vaknade jag av att telefonen ringde....kabo som har en lägenhet till mig i svängsta...en 2:a!

Fast det finns ett beskymmer, jag tror jag anar hur den ser ut faktiskt och då vill jag inte ha den :(

Sen ont i magen igen, funderade på att skippa sovandet då, kl va väl 11.30 elle så, men somnade till slut iaf :)


Ska ta mig i kragen o göra vid mig snart, stoppa nått i munnen för jag är riktigt hungrig!

Sen blir det en sväng med mamma på stan!


*magen skriker!*

Av Emma - 20 augusti 2008 03:11

Nu börjar det värsta...

mellan kl 03 och 05 är det riktigt, riktigt svårt o hålla upp ögonlocken!

Man vill bara blunda, fryser och får ont i kroppen...

Ändå gör man det frivilligt, iofs första natten är riktigt plågsam måste jag säga...det värsta är att jag bara har denna natten denna veckan, sen är det upp tidigt som gäller i helgen!


Har inte satt på någon film ännu...tror fan inte jag ska göra det heller, inte nu iaf :p

Har jag inte somnat innan så lär jag göra det då :p

Har starka funderingar på att laga maten dom ska ha idag, fast då har dom ju inget att göra imorn :s


3 timmar och 45 min kvar :p

Ja, jag längtar efter min säng!

Det finns inget underbarare än att gå o lägga sig när man jobbat natt, när man är så trött så man knappt vet vart röven sitter :D

Ojoj, va gott jag ska sova när alla andra jobbar imorn :D


Nu ska jag kränga lite godis o vattna lite blommor :p

Av Emma - 20 augusti 2008 00:49

Är helt sjukt trött redan!

Tråkigt o sitta helt tyst så här länge :(


Tur att det finns dator här iaf, men egentligen är ju detta också skittråkigt!

Iaf om man inte har något annat att göra på 10 timmar!

Men nu är det bara 6 timmar kvar som tur väl är :p

har 2 saker jag måste göra innan kl 7....tömma diskmaskinen och kolla om blommorna behöver vatten! *hur ska jag hinna? ;)*


På tv´n är det OS, som jag redan sett idag, så det är ju inget att hänga i julgranen...har 2 dåliga filmer med mig, glömde mina hemma så fick ta 2 hos mamma o pappa!


Har fått nytt larm att ha på sig idag också...så nu ser man ut som en vandrande julgran eller något sånt.

Modell ganska stort larm så att säga..


Varför känner man sig så obekväm i jeans på natten?

Vill bara slänga av mig dom o ta på mig ett par mjukisbyxor!

Men ne, det får man inte ha, OM man skulle behöva åka iväg....ska jag ta hela huset med mig då eller? Eftersom man inte får lämna någon själv här...

Ja jisses..


Dags för lite mat o kaffe snart kanske?

Maten jag lagade innan idag/igår...blev ruksigt god :D

Inte kycklingen då, utan klyftpotatisen :p *kycklingen med iofs*


Ne ett bloss o sen mat o kaffe, får la kolla på en av dom dåliga filmerna med!

Ovido - Quiz & Flashcards