Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 25 augusti 2008 21:58

Jahaja, är lite lätt rastlös...

Ska nog gå en sväng!

Har städat hela lägenheten, riktigt grundligt nu alltså :p

Blev ju bra, luktar gott som tusan nu =)


Föresten...flytta aldrig bilen från en parkering på en måndagkväll...Trodde aldrig jag skulle hitta en parkering nu...men joda, borta på hantverkaregatan!


Är sur på jobbet med...3 samtal under dagen för att komma fram till att det blivit fel och att jag inte alls ska jobba imorn :(

Ne, men linda ringde ju innan o frågade om jag kunde jobba en annan tur som jag då fick säga nej till!

Snällt, ja jävla vad glad man blir!

Duktigt bitter över sånna saker blir jag :(

Jag tycker det är kul att jobba, ser fram emot mina jobbedagar faktiskt!

Men nee!


Ne, nu ska jag faktiskt gå en runda!


Go kväll!

Av Emma - 25 augusti 2008 16:09

Så här såg jag alltså ut innan jag klippte mig =)

Före


Så här ser jag alltså ut nu =)

Ska dock klippa av det där bak!

Annars är jag sjukt nöjd :)

Nya


Vad tycker ni? ;)



Av Emma - 25 augusti 2008 10:59

Jag sover för länge känns det som!

Men o andra sidan så försöker jag ju vända på dygnet nu när jag ska jobba natt i veckan :p


Mamma ringde o väckte mig nyss :p

Skulle påminna mig om frallor ;)


Ska ta ett bloss nu, sen får det bli duschen!

Se om jag hittar en trase o sätta på huvet ;)

Känner inte alls för något idag :p



Ska ni hitta på idag?? :)

Hmm

Av Emma - 24 augusti 2008 23:49

Varför är vissa saker så svåra?


Jag vill så gärna säga vissa saker, kunna vara öppen och säga hur jag känner...

Men någonstans tar det stopp, jag vågar helt enkelt inte :(

Jag är så jävla rädd att bli sårad en gång till....för jag vet att chansen finns, och antagligen så tycker jag att det är bättre att vara sjäv...

Så känns det just nu iaf!

Jag saknar verkligen någon att mysa med, någon som finns där när man kommer hem från jobbet, någon att ligga o prata med i flera timmar om allt o inget, någon att skratta med och även dela beskymmer med.


Jag tyckte det va grymt skönt i början att bo själv, tycker jag iofs fortfarande, men det börjar bli lite långtråkigt.

Men men, det löser sig säkert nån gång :p

Jag har en viss tendes att träffa killar...o bli jäkligt bra kompisar med dom, eftersom jag inte vågar ta chansen eller visa vad jag vill!


Hur som helst...

Jag vill så gärna säga det, verkligen försöka att träffa någon...försöka få bort räddslan för att bli sårad igen.

För jag vet att jag kan bli glad, få må bra....om jag verkligen försöker!

Jag ska försöka denna gången, jag tänker ge mig fan på det nu!


Jaja, ni kan va nyfikna, för nu tänker jag inte skriva mer om detta :p

Kan ju säga så här iaf....Det finns någon jag tänker lite extra på ibland ;)



Det skiter sig säkert precis som vanligt....och jag är så dum så jag skriver det här...men det är mitt sätt att få ut mina tankar så andra kan få veta.

Det är jobbigt att vara blyg och inåtdragen, men sån är jag när jag inte vet riktigt vart jag har folk!


Go natt!

Av Emma - 24 augusti 2008 20:46

Så där ja, nu har vi slgit ihjäl denna helgen också :p


varit i svängsta mestadels av dagen...spanat in vår (mammas o pappas) nya husvagn!

Okej....den va fin, mkt mkt finare än jag hade förväntat mig!

Dom hade fått världens grymaste damsugare till den också...sån vill jag också ha ;)

Och en platt-tv och massa annat :p

Så nu (när jag flyttar till en 2:a) ska jag få deras andra tv dom haft i husvagnen :)

Kan som bekant inte sova utan tv :p


Vi grillade också, grymt gott :D

UTAN att jag fått ont i magen! *kryss i taket* :)

Blir så glad varje gång jag blir utan :)


Funderar på att gå en sväng...men vet inte riktigt...är inte så frestande att gå själv :/

Får väl bli en film eller nått annars!


blev inte maten som jag beställt hos mamma o pappa...ska äta det imorn ist :)

Ska köpa andra bullar till mig...mamma tyckte jag skulle testa glutenfritt ett tag o se om det funkar, till jag får tid hos docktorn...så får la göra det!

Är väl lika dyrt som det laktosfria skitet :p


Ne dags o hitta på nått nu :)

Av Emma - 24 augusti 2008 12:42

Mja....det är det idag!


Magen mår bättre idag iaf :)

Dock känns det som att någon har brytit av mig ryggen ist...men så går det när man intar världens obevämaste sovställning :p

Såg typ hela maratonloppet....utom slutet....för emma somnade givetvis som vanligt!

Nu springer dom på tv`n igen så nu kan jag få se vem som vinner ;)

Hade ju för mig att OS va nästa vecka med....men icke...det slutar ju idag :p *noll koll*

Vad ska jag nu kolla på när jag jobbar natt?? :/


Har beställt middag hemma hos mamma o pappa idag :D

Det är ju trots allt söndag ;)

Köttfärsfyllda frallor beställde jag....har inte ätit det på flera år, så det är dags nu :)

Vet dock hur det kommer sluta....men det skiter jag i rent ut sagt ;)

Ibland kan det vara värt lidandet :p


Imorn ska jag ringa till sjukhuset, försöka få en tid på tisdag så dom kan kolla upp min mage!

Sen ska jag försöka få tag på dom på ungdomsmottagningen, få en tid till o ta ut den där jävla staven...Så kan jag kanske få må lite bättre iaf? :)

Är dock sjukt skraj för o ta ut den, men det går säkert så fort så inget att oroa sig för ;) *eller hur...*


Vad ska man försöka hitta på annars idag då?

Ligga på soffan o sova hela kvällen eller?

Vända på dygnet kanske...2 nätter och en kväll blev det till slut nästa vecka!

Tänkte ta 3 nätter på raken, men insåg att då skulle jag jobbat 4 dagar varav dom 3 nätterna på rad, och det är lite för mkt tror jag :p


Ne...soffan!

Av Emma - 23 augusti 2008 16:29

Ja, nu är jag hemma!

Magen vill inte alls som jag vill :(


Ska gå o lägga mig o sova en stund nu iaf, kan behövas!

Sen får vi se hur kvällen artar sig...


Hade ju vatt trevligt att umgås med folk..

Av Emma - 23 augusti 2008 06:06

Skulle man ju kunna säga!

Magen har levt loppan inatt...eller nu på morgonen vill säga!

Inte sovit en blund sen 04...helt stört trött är jag nu kan jag ju tala om :(

Så det är ju tur att jag har ett så kort pass idag....eller?


Ne, kör till jobbet....ger det en chans iaf, har jag fortfarande ont sen eller är allt för jävla trött så kör jag hem!

Ingen mening att vara på jobbet och må som en sopsäck :(


Tur det finns vax....bara till o fixa till frillan med fingrarna nu :p

iofs så har jag ju över en timme på mig o bli klar, så skulle kunna duscha o hela köret...men orkar inte!


Ne, göra sig iordning och äta lite frukost...kanske magen fixar sig? *hålla tummarna*


Ha en trevlig lördag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards