Alla inlägg den 2 december 2009

Av Emma - 2 december 2009 09:57

Veckan har inte riktigt blivit som jag planerade :(

Hade verkligen sett fram emot en hel veckas jobbande, och va så glad!

Meeeen!

I söndags när vi va på Hockeyn kände jag hur de började svida i halsen och hostan kom smygande...

I måndags när jag vaknade kl 5 mådde jag allt utom bra, ont som fan i halsen och feber....körde till jobbet iaf...jag är inte den som ger upp så där i första taget!

Men fick snart inse mitt misstag, med världens frossa och helt yr fick jag kasta in handuken o åka hem!

 

Sen dess har jag varit hemma!

Tanken va att jag skulle till jobbet idag, men insåg igår att de inte skulle bli så heller :(

Och det är jag glad för nu!

Idag känns det som att lugnorna ska komma upp när jag hostar :(

 

Ska snart köra bort till päronen för att ta ett bad och hoppas på att jag piggnar till av det!

 

Kommer mera sen, orkar inte sitta här!

Ovido - Quiz & Flashcards