Alla inlägg den 14 december 2009

Av Emma - 14 december 2009 19:59

Deprimerande är bara förnamnet på vad detta är!!

Först jobbar man hela jäkla dagen rent ut sagt!

Fick reda på att vi ska ha julfest på jobbet imorn med, detta fick jag veta vid 1 idag!!

Lagom pigg när jag slutade körde jag till coop, hjärnkontoret funkade knappast alls och jag tycker det är så jäkla svårt att köpa nått som kan passa alla!

Men det blev 2 vita muggar med nått silvrigt på :) Kan passa vem som helst, gammal som ung, tjej som kille!

 

Sen körde jag hem till päronen en liten sväng!

Jag kan ju helt ärligt säga att jag inte har skrattar såååå mkt på läääänge!

Ja jäklar, tårarna sprutade verkligen!

Tänker då absolut inte tala om vad det var, men skoj va de :)

 

Kommer hem, ska gå ner i förrådet o hämta julpappret så jag kan slå in julklappen....

Ner i källaren kommer jag, men inte fan kommer jag in till förråden!

Nej då har dom bytt lås där nere också, som har en annan nyckel än den till lägenheten!

OCH inte delat ut några nycklar!!

Hur fan tänker man då?!?

Ne en arg Emma tänker ringa till Ola imorn o säga honom ett och annat!

Sååå dålig stil när dom andra nycklarna bara damp ner i brevlådan en dag!

 

Ne titta klart på Ullared nu sen gå bort till mamma o pappa o hämta papper! *Morrrr*

Ovido - Quiz & Flashcards