Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Emma - 19 oktober 2009 10:15

Här sitter jag, trött som vanligt :(

Men nu kan jag skylla på pencillinet, för det gör att jag blir så otroligt trött! Kan nog skylla på vädret lite med idag, grått och trist :/

 

Får blir lite städning idag, egentligen orkar jag inte för hostan, men nu ser det ut som kriget här och jag hatar att ha det dammigt och grusigt!

 

Helgen har varit bra, Hockey i fredags, fest i lördags och slapp igår :D

 

Ska försöka röjja i förrådet lite idag eller någon dag med, har så mkt saker där nere så det är helt sjukt, men o andra sidan är det mest tomma lådor som är bra att ha när man ska flytta :)

Men finns ju lite annat av varje som jag inte behöver, ett köksbord, ett datorbord, en tv-hylla, dvd-spelare med högtalare osv osv :p Alltså rätt mkt som jag egentligen inte vill slänga :p

 

Ne börjar nog med disken nu!

Ovido - Quiz & Flashcards