Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Emma - 29 oktober 2009 09:19

Vilken ångerst...eller vad man ska kalla det...

Jag har antagligen skickat iväg min guldring till karlskrona, och då ser jag den aldrig mer! :(

När jag tar handkräm eller så på jobbet stoppar jag alltid ner ringen i byxfickan för att jag inte ska glömma den, men tröttheten va total igår, så jag glömde den.

 

Okej...tänker väl ni nu...En guldring? So what?!?

Ja det va "bara" en guldring, en ring jag har på mig dygnet runt och har haft sen jag fick den, den har blivit en del av mig...jag känner mig naken utan den!

Oavsett om jag har fått den av ett gammalt ex eller inte så älskar jag den jäkla ringen...

Så ja jag har fällt en o annan tår nu på morgonen när jag har insett att jag antagligen aldrig mer kommer få se den :(

 

Härligt väder idag iaf, riktigt höst/vinterväder :)

Blir nog en runda till stallet idag, om jag  får låna bilen vill säga, och om värken i kroppen vill släppa.

Är sjukt sugen på att gå på stan med när det är så här härligt väder!

Måste hitta en ny ring iaf, får snart panik utan nått på fingret :(


Ovido - Quiz & Flashcards