Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Emma - 30 oktober 2009 09:50

Angående min ring så är den hittad....jag tänker inte säga hur jag hittade den men pinsamt va de när jag kom på det!

 

Va en runda i stallet igår, red en härlig sväng :)

Mio den pigga tanten skrämde skiten ur mig också...vi travade upp för en backe när jag skulle korta tyglen, DÅ börjar hon galopera...jag va ju inte beredd på det någon stans så jag blev ju helt skräckslagen ;p

Men jag satt kvar och det är huvudsaken :) Rätt nöjd över mig själv ändå att jag satt kvar, inte igår jag varken galopperade eller travade direkt så :)

 

Idag blir det en lugn dag, har sjukt ont i ljumskarna och ryggen efter den där ridturen igår ;p

Kanske blir en sväng till en fest om jag mjuknar till i kroppen :)

Får nog åka in till stan o handla lite iaf, och betala räkningarna :(

Ovido - Quiz & Flashcards