Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Emma - 5 juli 2010 09:35

Vilken underbar helg det har varit! :)

Jag har inte gjort allt för mkt, solat, badat och slappat mest :p


Nu är det ny vecka, om 4 dagar fyller jag 25....shit, 25....Tänk vilka planer jag hade när jag va yngre, allt jag skulle innan jag fyllde 25!

Inte nånting alls har jag lyckats med ;p

Just nu bryr jag mig inte så mkt om det :)


Sitter här med morgonkaffet på balkongen o njuter av ännu en dag med sol och värme!

Ska snart bege mig in till försäkringskassan för att efterlysa mina pengar.

Dom tar ju priset om några, 2 månader har jag gått utan pengar nu!!

Det är ta mig fan skamligt!!


Har mkt som behöver göras också, baka o allt sånt inför lördag, men jag orkar verkligen inte det när det är så här varmt ute! :/

Vi får la se om det kan bli lite svalt nån kväll :p


Imorn ska vi till veterinären med svea för sista gången hoppas jag :)

Ta bort stygnen och få klartecken om utgång för henne!

Iofs har vi haft henne ute i selen, ohhh det va skönt både för katten och oss andra ;p


Ovido - Quiz & Flashcards