Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Emma - 15 juli 2010 14:21

Kan börja med att sammanfatta den senaste veckan och födelsedagen :)

Toppenbra är ett pannade ord :)

Födelsedagen spenderades med familjen, slapp, grillning och god dricka stod på schemat ;p


Lördags hade jag först kalas o sen fest, riktigt trevligt men helt galet varmt!

Kvällen avslutades med utgång för mig och några till, men det va verkligen inget att ha ute :/


Nu har halva Juli också gått, och jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen trots att jag är ledig hela dagarna!

Nästa vecka är det östersjöfestivalen och bröllop, o sen finns det inte så mkt mer att se fram emot i sommar ;p


Har tagit mig en minisemester från mitt eget liv från idag till söndag troligtvis.

Innerst inne mår jag inte alls bra, men jag har gett mig fan på att kämpa, så medans bror är iväg med husvagnen bosätter jag mig här ute och bara är! :)

Det är så gudomligt skönt att vara ute på landet och bara njuta av tystnaden och lugnet :D


Dags för en dusch snart, ska försöka lägga upp lite bilder här sen också :)

Ovido - Quiz & Flashcards