Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Har bestämt mig!

Av Emma - 22 juni 2010 22:04

Dom senaste dagarna har jag haft lite tid över för att tänka på annat än katten :)

Och jag har kommit fram till en hel massa nyttiga saker för mig själv i framtiden!


För det första så ska jag inte ta på mig något vidare ansvar som innerbär att jag MÅSTE göra vissa saker på en viss tid, bortsett från allt vardagligt då.


En annan sak är att jag kommer göra hädanefter är att göra precis som jag gjort nu, bara göra det JAG känner för, inte tacka ja till nått i förväg om jag inte känner mig helt 100 på att jag verkligen vill och orkar!

Det är en av anledningarna till att jag faktiskt mår så pass bra som jag gör nu :)

Att jag inte gjort saker mot min vilja bara för att vara snäll och aldrig tänka på mig själv och vad jag vill, som det alltid va innan.


Jag mår så himla mkt bättre nu än innan, och det känns så otroligt skönt, även om jag inte mår helt bra så är det hästvägar ifrån innan iaf :)

Visst att jag är så otroligt trött och blir trött mkt lättare nu, och kan känna att det är jobbigt ibland, men jag är verkligen nöjd med mitt beslut att börja med medecinen! :)


Imorn är det dags för återbesök med Svea :)

Det läker verkligen på så jäkla bra nu, idag hade till och med dräneringshålet läkt till :) Så jag måste säga att det kändes himskans fel att sätta in en spruta där och förstöra läkningen :/

Men ska fråga imorn om jag måste göra det, för det känns som att det aldrig kommer läka då :p

Förhoppningsvis så är det inte så många dagar/veckor kvar med tratten nu :)

Men först ska det läka helt, och jag ser hellre att den sitter där lite för länge än för lite så att det blir problem igen sen!


Jag ser verkligen fram emot morgondagen med spänning, dels för det med Svea och sen är jag sååå spänd inför ett möte som ska äga rum imorn, som jag iofs inte ens ska vara med på men det kommer förhoppningsvis innerbära jobb ett tag framöver för mig! :D

Men ska inte ta ut lyckan i förväg, men det låter bra på alla håll så jag kan inte låta bli att glädjas lite :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards